Ik net mijn eerste ( vakantie) fotoshow gebrand met foto's op dvd 2013, en het is niet goed, zelfs veel slechter dan met mijn foto's op dvd 7 van vroegr.
Wat gaat er zoal mis; Vooraf bij branden had ik gekozen voor Dvd **, geen van de 2 blue ray keuezs dus.
- Direkt na het branden verscheen al een venster: Je heb een extentie gebruikt die niet kan afgespeeld worden met W. media player, ( ik had eigenlijk niets gekozen weet zelfs niet waar en waarom je de extentie moet veranderen )
- De teksten, die ik meestal lopend gebruik van links naar rechts, flikkeren en dansen enorm, je kan ze bijna niet lezen , terwijl de teksten met de oude Dvd 7, perfeect zachtjes liepen.
- MIsschien even erg; er zit geweldig veel moiré op , ik weet niet of jullie weten wat dat is,
Overal waar lijnen strepen of vakjes voorkomen, is er een grote rondwenteling van de lijnen, rimpeling van water, op gesteepte kleding, dakpannen , muren, vakjes ruiten , alles draait rond mekaar . En die moiré is niet op de foto's op de PC. , als ik het projekt afspeel, gaat alles goed
Nog een detail: oude fotoshow dvd's met Foto's op dvd 7, spelen WEL mooi op mijn niewse flatscreen Tv.
Wie kan mij helpen aub. zodat ik mijn fotoshow opnieuw kan branden???, en dan goed.
Allesinds bedankt want dat zijn wel wat vragen in een keer.
Ik had wel eens een klein fotoshowtje gemaakt om, maar die was gemaakt zonder tekst enkel foto's met flexibeler overgang en muziek, maar die was gexporteerd voor Stick.,maar daar was geen moiré te zien.
daar is ook wel een vraagje bij , maar dat is voor later eens.