een log-in en paswoord gebruiken

sovnor schreef op 19.04.2016 om 15:17 uur

Ik gebruik webdesigner 10 premium en ik wil een pagina aanmaken die geopent kan worden via een log-in en paswoord.

Hoe kan ik dit doen met webdesigner'?

Ik heb reeds rondgekeken en kwam iets tegen dat verwees naar een widget maar dat widget is er niet meer.

mvg Ron.

 

Het betreft een vraan voor webdisgner 10 premium

 

Reacties

mi-bo schreef op 19.04.2016 om 15:51 uur

Hallo Ron,

 kijk even op mijn info site

 http://www.xarawebdesignerprox.com

 hier staat bij nieuws hier taat een link hoe een beveiligde pagina wordt gemaakt

gr

Michael

sovnor schreef op 19.04.2016 om 16:13 uur

Michael,

Bedankt voor je reactie, 

Er staat bovenaan iets in het rood over onr drive voor webdesigner 11, kan men dan foto laden laden rechtstreeks via one drive of zie ik het verkeerd?.

Ik zag dat ik ook gratis webhosting heb en gratis album, ik neem aan dat daar ook foto kunnen gepost worden, is er hierover nergens een pdf bestand met info hierover?

mvg, Ron

 

 

 

mi-bo schreef op 19.04.2016 om 16:21 uur

Hallo Ron,

 helaas gaat dit niet in verie MAGIX/XARA Webdesigner 10 Prem wel in versie 11.

 Je gratis Webhosting & Domeinnaam is als je alles bij MAGIX heb geregistreerd voor een jaar daarna moet er voor worden betaald, 

neem ook een kijje bij tutorials hier staan door mij veel tips omschreven

 

gr

Michael

sovnor schreef op 19.04.2016 om 19:05 uur

Michael,

Accessprotect is voor mij te ingewikkeld, het is in het Engels en ik zie nergen uitleg.

Is er nergens anders een oplossing te vinden om een log-in en een paswoord te kunnen toevoegen aan je magix project?

Je zei enkele weken geleden dat er maar zat cmputersfreaks klaar zitten om je te helpen met een probleem, maar ik zie to p heden allee maa jou naam staan bij de antwoorden op mijn vragen.

mvg Ron

 

 

 

mi-bo schreef op 22.04.2016 om 11:58 uur

Hallo Ron,

 er is wel een mogelijkheid via WOW ( MAGIX Online Wereld )van MAGIX geheel in het Nederlands.

in http://www.magixwebdesigner.nl is een pagina aangemaakt beveiligde pagina klik op icoon en je komt op eenander website waarvan bewust de eerste 4 pagina's zijn beveiligd,is er een emailadres en wachtwoord geactiveerd kan men ook de andere pagina's benaderen, dit is geheel beveiligd en opgeslagen in de MAGIX Cloud.

 

gr

Michael