Een filmpje in de Pool zetten en dan alleen geluid geen beeld

pietervanettro schreef op 03.02.2022 om 17:20 uur

Heb de CPU allemaal al op CPU gezet maar geen verschil??

Zwart voorbeeldscherm - alleen audio wordt afgespeeld (Engine 3)

07.10.2021

PRODUCTEN

.Video deluxe

.Video Pro X

THEMA

.Technische problemen / foutmeldingen

Als u alleen audio hoort na het importeren van een video, kunt u het probleem oplossen door de volgende stappen te volgen: 

Start de software en klik op "Bestand > Instellingen > Programma > Apparaatopties".

Verander de instellingen van de "Import", "Editing" en "Export" velden in "CPU" en klik op "OK".

Reacties

pietervanettro schreef op 03.02.2022 om 17:21 uur

Heb de nieuwste versie Video Deluxe 2022

mi-bo schreef op 03.02.2022 om 17:49 uur

@pietervanettro

Beste Pieter.

Heeft U de laatste patch van maandag jl, geïnstalleerd

Misschien heeft U iets aan deze omschrijving

"Als u nog steeds problemen hebt met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:

Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.

Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.

Voltooi uw projecten voordat u een update uitvoert, aangezien er in sommige gevallen gegevensverlies kan optreden."

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 03.02.2022 om 17:58 uur

@pietervanettro

Hallo Pieter,

Wat is uw PC / Laptop configuratie?

  • Download en installeer Speccy (freeware)
  • Maak hiervan een afbeelding
  • Klik op het pijltje op de werkbalk en upload deze afbeelding naar het forum

Kunt u aangeven welke VDL versie bij u is geïnstalleerd. Dit doet u zo:

Met vriendelijk groet, Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 09:41 uur

Hallo Rob,

Ik werk met een DeskTop computer, ook heb ik Speccy geïnstalleerd maar zie niet wat jij bedoeld.

Ook op de hulp knop zie ik niet wat jij aangeeft???

 

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 09:47 uur

Ik werk met twee Magix videobewerking programma's en wel Video Deluxe MX special en de Video Deluxe Premium 2022

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 10:07 uur

@pietervanettro

Beste Pieter.

Een vraag gebruikt U MVDL MX Special en MVDL2022 door elkaar heen.

Als dat zo is zijn Uw problemen te verklaren.

Gekeken naar de grafische (video)kaart is niet geheel geschikt voor MVDL 2022, dan ook de harde schijven(toeren)kunnen ook het probleem zijn met ssd heeft U dan meer succes

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 10:20 uur

Nee, niet door elkaar heen, gebruik ze apart, als ik een filmpje maak in MVDL MX Special dat gebruik ik als mijn jaar abonnement afgelopen is en ik geen filmpje meer kan maken in MVDL 2021 of zoiets, maar raar is beide programma's heb ik wel gebruikt met dit filmpje en MVDL MX Special zie ik wel alles maar kan ik deze niet opslaan als Videobestand (geen enkele optie) en bij MVDL 2022 kan ik deze wel opslaan als Videobestand maar met zwarte beelden wel met geluid.

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 10:25 uur

Hier de screenshots.

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 10:28 uur

@pietervanettro

Beste Pieter.

Als U nu projecten gaat maken in MVDL 2022 en als termijn is verlopen van MVDL2022, is het niet mogelijk verder te gaan werken met evt het project in MVDL MX Special.( upload zou evt kunnen maar download niet)

Als U nu met MVDL 2022 en klein projectje maakt in de ssd schijf wat is dan het resultaat.

Sc6

M.vr.gr

Michael

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 10:30 uur

Hallo Michael,

Maar 2022 heb ik afgelopen maandag pas aangeschaft en is van dit jaar omdat mijn versie van 2021 verlopen was.

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 10:46 uur

@pietervanettro

Beste Pieter.

Mijn reactie was om 04.02.2022 om 10:28 uur op Uw schrijven van 04.02.2022 om 10:20 uur.

 

even de Screenshots uit elkaar gehaald

hier heeft U wel beeld

vreemd dat op het eerste PNG er wel beeld is te zien, na Green Vinyl Records en daarna zwart. dit is niet van het zelfde project.( m.a.w screenshots van 2 verschillende projecten )

hier zie ik dat MOV bestanden wel beeld heeft en MP bestand niet. wat voor Extensie bestand heeft het Mp4 ( is dit toevallig 4K of 5K of 8K)

M.vr.gr

Michael

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 10:52 uur

Hoi Michael,

Is hetzelfde filmpje alleen in twee verschillende programma's , heb nu de filmpjes via WhatsApp gestuurd gekregen en nu gaat het wel.

 

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 11:04 uur

@pietervanettro

Beste Pieter,

Dat Uw probleem is opgelost na ontvangen van de projectjes via WhatsApp is een positief bericht.

Veel montage plezier met de MVDL programma's

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

pietervanettro schreef op 04.02.2022 om 11:20 uur

Hoi Michael,

Het is inderdaad opgelost, maar dit geeft toch te denken, heb ik nou geen kat in een zak gekocht, dat achterloopt op de snelle veranderingen in dit wereldje.

Bol schreef op 04.02.2022 om 13:33 uur

@pietervanettro

Hallo Pieter,

Het is goed om te lezen, dat uw probleem voor nu is opgelost, maar ik wil het volgende toch nog even met u delen.

1.)

...Ook op de hulp knop zie ik niet wat jij aangeeft???...

Om het versienummer van uw Video Deluxe op te vragen moet u Video Deluxe opstarten en dan te gaan naar Hulp / Over Magix Video deluxe.... zoals ik u heb laten zien.

2.)

Video Deluxe MX (32bits) uit 2012 zal wel werken, maar is niet compatibel met Windows 10. Gemaakte MVP projectbestanden via dit programma zijn niet compatibel in VDL 2022

3.)

Voor zover ik het heb kunnen achterhalen, dateert uw PC configuratie met Intel Core i7 4790k uit ca. 2014 (7 á 8 jaar oud) Uw Nvidia GeForce GTX 680 wordt nog wel ondersteund. De laatste divers hiervoor is: Versie 472.98 van 31 januari 2022.

Ga hier voor naar deze site: Nvidia GeForce

Conclusie: VDL 2022 zal wel werken onder uw PC configuratie, maar VDL 2022 is voor uw PC configuratie veel te zwaar.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2022, 13:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-