Reacties

Bol schreef op 04.02.2018 om 14:53 uur

Hallo Rooie,

Wat is het Magix programma waarin u de DVD brand?

Als u een DVD opent, dan moeten er ook VOB bestanden opstaan.

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2018, 14:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rooie schreef op 04.02.2018 om 18:38 uur

Sorry Bol, Dat is Fotostory 2016 Deluxe, en ja ook VOB bestanden staan erbij, maar met dit alles kan ik ze nog steeds niet op een dvd speler openen/afspelen. Heb vorig jaar al 2 vakanties met deze uitvoering(hiervoor al 10 jaar met vorige producten van magix) gewerkt en toen verliep alles soepel, dus ik kan er even niet bij waarom die alles goed afwerkt maar er uiteindelijk andere bestanden neerzet als waar ik mee kan afspelen. zie foto

Bol schreef op 04.02.2018 om 23:23 uur

Hallo Rooie,

  • Heeft u een foutmelding gekregen tijdens of na het branden
  • Wat voor type Dvd's gebruikt u. DVD+R of DVD-R

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rooie schreef op 05.02.2018 om 11:50 uur

Hi Bol,

Nee geen foutmelding gekregen , gebruik al jaren DVD+R eerder ging dat ook prima , er is echt iets anders aan de hand, vorig jaar met ditzelfde programma en schijfjes nog een prima vakantiefilm gebrand en afgespeeld bij verschillende vrienden en familie, vandaar dat ik nu hier als laatste resort hulp vraag. Probeer eerst altijd zelf de boel op te lossen, lukt meestal prima, nu alleen niet, slik. dankjewel voor je geduld Bol en je snelle reply's

Rooie schreef op 05.02.2018 om 12:39 uur

Hi Bol,

Ik heb een eerdere film/dvd op schijf erbij gepakt , staat precies hetzelfde als ik m open als bij mijn (nu) laatste project ook deze kan ik nu niet afspelen, dus conclusie, ligt niet aan mn magix maar in mijn laptop zijn mijn VLC player en andere mediaplayers verdwenen, of ze staan er maar functioneren niet, daar ben ik as we speak mee bezig om dat op te lossen, U hoort, bedankt vast voor het meedenken, groet Sabina

 

Rooie schreef op 05.02.2018 om 13:31 uur

YESSSS, Opgelost, gelezen dat ik een desktop VLC player moest downloaden (had dus verkeerde app staan, vorig jaar een crash gehad op laptop, daar is t toen fout gegaan alleen nooit eerder opgemerkt), net gedaan, en alle dvdtjes mee getest, en ja hoor, alles draait pffff, blij dat ik die ingeving kreeg, een oud dvdtje erbij te pakken.

mi-bo schreef op 05.02.2018 om 13:36 uur

Sabina,

Fijn te lezen hoe enthusiast U bent, na het zelf oplossen van Uw probleem.

veel montage plezier met het mooie MAGIX product

Groeten

Michael

Bol schreef op 05.02.2018 om 13:53 uur

YESSSS, Opgelost, gelezen dat ik een desktop VLC player moest downloaden (had dus verkeerde app staan, vorig jaar een crash gehad op laptop, daar is t toen fout gegaan alleen nooit eerder opgemerkt), net gedaan, en alle dvdtjes mee getest, en ja hoor, alles draait pffff, blij dat ik die ingeving kreeg, een oud dvdtje erbij te pakken.

Hallo Rooie,

U bent mij net voor, ik wilde u juist de vraag stellen of de DVD wel via VLC op de computer afspeelbaar is. Maar het is altijd fijn om te lezen, dat het door gebruiker zelf is opgelost,

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2018, 14:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-