DVD branden (2 presentaties)

Reintje schreef op 28.10.2015 om 11:52 uur

Ik heb 2 diapresentaties gemaakt (deel 1 en 2). Nu wil ik ze op 1 dvd branden zodat bij het vertonen men kan kiezen uit deel 1 en deel 2. 

Hoe krijg ik dat voor elkaar. De presentaties bestaan uit veel foto's (> 200 per presentatie). Nu lees ik dat ik ze dan moet opdelen(?). 

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken? De dvd's moeten op elke dvd speler afgespeeld kunnen worden,

Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2015 om 11:54 uur

Hallo Reintje, welke versie van Fotostory gebruikt U

gr

Michael

Reintje schreef op 28.10.2015 om 12:18 uur

Hallo Michael,

ik heb Fotostory 2015 DeLuxe

mi-bo schreef op 28.10.2015 om 13:24 uur

hallo Reintje,
zet deel 1 op de tijdlijn ga naar bestand, exporteren video als MAGIX video dan gaat er een scherm open en wordt er een mxv betstand van gemaakt dit kan in een daarvoor gereserveerde map worden gezet, doe het zelfde met project 2 en zet deze in de zelfde map, uiteraard apart eerst een mixdown er van maken, als dit gebeurd is staan er 2 projecten in de map. open FotoStory 2015 en klik de map open, hier staan 2 projecten sleep deze naar de tijdlijn, en ga naar branden, zoek een mooie menu, en u zult zien dat links boven bij bewerken 2 opties staan, apart en dat is ook in het menu te zien, met afstand bediening links kan u nu 1 of 2 aanklikken en gaat het project stoppen, stopt u een van beide kan de andere weer opgeroepen worden, is het project gebrand zal het ook zo werken
gr
Michael

Reintje schreef op 28.10.2015 om 15:56 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor de info. Zal het morgen proberen, vandaag heb ik geen tijd meer. Mocht ik er niet uitkomen, dan laat ik het weten. Nogmaals bedankt.

mvg

Roelof