Reacties

Bol schreef op 08.10.2020 om 19:32 uur

Hallo Don Bus,

U kunt het Fastcut (gratis) downloaden vanaf: https://www.magix.com/nl/video/fastcut/ en daarna installeren.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2020, 19:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

donbus schreef op 09.10.2020 om 18:37 uur

Ik heb dit inderdaad ook zo gedaan. Ik krijg dan een wit vlak met daarin bewegende zwarte streepjes. En daar blijft het bij. Na ongeveer 15 minuten nog steeds een wit vlak met bewegende zwarte streepjes.

Bol schreef op 09.10.2020 om 18:46 uur

Hallo Don Bus,

Wat is uw PC configuratie.

  • Processor
  • videokaart
  • Windows 64 of 32 bits?

Ik ga er vanuit dat u Fascut wel kunt opstarten. Als dat zo is druk dan op "Y" en zet de videomodus eens op "Compatibiliteitmodus"

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2020, 18:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 19:29 uur

@donbus

Beste Donbus.

Niet wetend via welke weg U het MAGIX product heeft willen downloaden

Misschien via Edge probeer het eens via Google Chrome of anders om.

Sc6

Michael / Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 09.10.2020 om 19:34 uur

Hallo Don Bus,

Even voor de goede orde, ik heb Fastcut (gratis) via Microsoft Edge gedownload vanaf: https://www.magix.com/nl/video/fastcut/ en daarna op de gebruikelijke manier geïnstalleerd. Volgens mij hebt uw probleem niets te maken met de gebruikte Browser.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2020, 19:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 19:56 uur

@donbus

Beste Donbus.

Niet wetend welke antivirus programma U op de Pc heeft staan.

Een optie even uitschakelen MAGIX Fastcut Free downloaden en uitpakken.

Met Avast krijg ik een melding accepteren of niet (bij niet aan te klikken wordt het uiteraard niet gedownload )

Sc6.

M.vr.gr.

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 09.10.2020 om 22:54 uur

Hallo Don Bus,

U schrijft: "Ik krijg dan een wit vlak met daarin bewegende zwarte streepjes". Kan het zijn, dat u de volgende schermpjes niet te zien krijgt?

Als dat zo is, zie dan: https://www.magix.info/nl/support/artikel/google-recaptcha-faq--1545/

Ik verneem graag van u,

Groet, Rob

PS mijn laatste antwoord vervangen voor dit antwoord.

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2020, 22:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.10.2020 om 17:12 uur

@donbus

Beste Don Bus.

Een goed bericht om te zien dat U MAGIX Fastcut met adviezen heeft kunnen installeren.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 10.10.2020 om 17:21 uur

Hallo Don Bus,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u het gratis programma "Fascut" alsnog hebt kunnen installeren. Kunt aangeven of uw probleem het recaptcha was. Uw antwoord hierop, zou voor andere forumleden ook van belang kunnen zijn.

Alvast bedankt, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.10.2020, 17:52, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

donbus schreef op 11.10.2020 om 10:19 uur

Ik weet niet wat het probleem was. Ik weet niet wat recaptcha is. Wij hebben 2 laptops. Bij de een heb ik het programma gedownload via google en dat lukte bij de andere computer niet. Bij de andere met Microsoft Edge. Op beiden computers werkt het nu, met dank aan het forum. Wij hebben al heel wat jaren Magix en nog nooit gebruik gemaakt van het forum. Vanaf nu zal ik er zeker vaker op kijken.

Bol schreef op 11.10.2020 om 10:54 uur

Hallo Don Bus,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Zelf heb ik wel het vermoeden, dat bij u de reCaptcha niet meer goed functioneerde op een van uw computers. Maar dit achteraf niet meer vast te stellen. Voor uitleg wat reCaptcha inhoud, lees dan eens deze link: https://weblab42.nl/blog/veiligheid/wat-is-een-captcha-en-wat-kun-je-ermee

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 06.02.2021 om 08:33 uur

Is Fastcut nog te verkrijgen/downloaden..? Bovenstaande koppelingen leiden naar VideoDeLuxe..

Ik kreeg onlangs nl. de vraag om iemands zoontje van 11 jr jong op weg te helpen in het videobewerkingsgebeuren.

Gr,

Laatst gewijzigd door janheijnis op 06.02.2021, 08:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

mi-bo schreef op 06.02.2021 om 08:57 uur

@janheijnis

Beste Jan.

Een kort antwoord bij MAGIX is het niet meer te bestellen.

Misschien bij bol.com.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 06.02.2021 om 11:03 uur

@janheijnis

Hallo Jan,

Toen ik in mei 2020 de updateservice van mijn FastCut wilde verlengen, kreeg ik het van mijn contactpersoon te horen, dat deze alleen nog maar als een gratis versie te downloaden was vanaf de Magix Site. Waarom Magix deze tegenwoordig niet meer gratis aanbiedt, daar moet óók ik u het antwoord op schuldig blijven. Maar ik zie wel, dat deze nog steeds te downloaden is vanaf Magix Download. klik hier . Ik kan het u niet zegen of deze dan ook gratis is. Ik zou zeggen probeer het uit en u weet het.

Succes, Rob

Aanvulling op: 06-02-20121 om 11:08uur.

U kunt ook Magix FastCut Free download vanaf deze link

 

Laatst gewijzigd door Bol op 06.02.2021, 11:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-