Reacties

mi-bo schreef op 08.06.2021 om 12:08 uur

@Erik-Elshout

Beste Erik,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ga naar bestand,instellingen,terug zetten naar standaard waarde.

Dan weer naar hulp,extra inhoud installeren, zet vinkje bij niet meer weergeven,klik op later.

Bij opstarten zal het niet weer te zien zijn.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Erik-Elshout schreef op 08.06.2021 om 12:38 uur

Dank voor je snelle reactie.
Maar 1) "Ga naar bestand,instellingen,terug zetten naar standaard waarde" Betekend dat ik mijn configuratie kwijt ben en
2) het werkt niet want er is geen veld voor een vinkje.
3) Backup terug benoemen naar ini werkt ook niet, Ini wordt dan overschreven door de init ini
4) Probleen is ook niet spontaan verdwenen.

Erik-Elshout schreef op 08.06.2021 om 13:19 uur

PS
ik heb op youtube gezien dat het vinkje wel bestaat, maar ik zie het niet.

Bol schreef op 08.06.2021 om 13:32 uur

@Erik-Elshout

Hallo Erik,

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.06.2021, 13:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.06.2021 om 13:39 uur

@Erik-Elshout

Beste Erik.

Dank voor Uw Feedback.

Als U op de eerste Png van U klik op extra inhoud installeren,wordt het wel zichtbaar, de rest is verder door Bol omschreven.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Erik-Elshout schreef op 08.06.2021 om 14:31 uur

@Erik-Elshout

Hallo Erik,

Succes, Rob

Dank je wel
Opmerking 1) ja dat zeg ik toch ook: "mijn configuratie kwijt ben" en dat is dus ook zo file locatie spatsiebalk stop jog- wheel en meer voorkeuren mah je allemaal op nieuw maken. en mijn mp4 codex moest ik ook opnieuw installeren.

Maar goed je opmerking twee, is succesvol dus daarvoor mijn dank.
Dit zijn foutjes die mij veel te veel tijd kosten. Magix neem je klanten eens serieus dit kan je zo fixen en ik ben echt niet de enige.

Bol schreef op 08.06.2021 om 15:05 uur

@Erik-Elshout

Hallo Erik,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Sorry, dat ik uw opmerking "Betekend dat ik mijn configuratie kwijt" over het hoofd heb gezien. Maar om uw probleem van het terugkerende installatiemenu te kunnen oplossen, is het resetten van VDL 2021 op dit moment de enige oplossing.

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Helaas, bent u niet de enige met dit probleem, maar of dit makkelijk is op te lossen (te fixen), daar heb ik hiervandaan geen mening over.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-