Dank voor je snelle reactie. Maar 1) "Ga naar bestand,instellingen,terug zetten naar standaard waarde" Betekend dat ik mijn configuratie kwijt ben en 2) het werkt niet want er is geen veld voor een vinkje. 3) Backup terug benoemen naar ini werkt ook niet, Ini wordt dan overschreven door de init ini 4) Probleen is ook niet spontaan verdwenen.
Dank je wel Opmerking 1) ja dat zeg ik toch ook: "mijn configuratie kwijt ben" en dat is dus ook zo file locatie spatsiebalk stop jog- wheel en meer voorkeuren mah je allemaal op nieuw maken. en mijn mp4 codex moest ik ook opnieuw installeren.
Maar goed je opmerking twee, is succesvol dus daarvoor mijn dank. Dit zijn foutjes die mij veel te veel tijd kosten. Magix neem je klanten eens serieus dit kan je zo fixen en ik ben echt niet de enige.
Sorry, dat ik uw opmerking "Betekend dat ik mijn configuratie kwijt" over het hoofd heb gezien. Maar om uw probleem van het terugkerende installatiemenu te kunnen oplossen, is het resetten van VDL 2021 op dit moment de enige oplossing.
Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Helaas, bent u niet de enige met dit probleem, maar of dit makkelijk is op te lossen (te fixen), daar heb ik hiervandaan geen mening over.