Reacties

mi-bo schreef op 15.03.2022 om 14:48 uur

@Fred-B

Beste Fred.

Ik ben dit ook al vaker tegen gekomen, weg geklikt, het programma werkt weer..

Een optie, uitloggen, MMM2022 opstarten, dan weer registreren.

Vermoedelijk is het ergens een programmeur foutje.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 15.03.2022 om 15:44 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

U hebt MMM versie 30.0.4.44 geïnstalleerd met MMM2021 premium daarin geactiveerd.

Uw foutmelding Downloaden is mislukt  heb ik zelf nog nooit gehad. Ik heb het vermoeden, dat u de Store gegevens moet opruimen. Uw foutmelding is zeker geen programmeerfout.

Inderdaad zou u eerst met uit- en weer inloggen kunnen proberen. Maar als dat niet het gewenste resultaat oplevert, start MMM op en doe dan het volgende:

  • Ga naar Bestand / instellingen / Programma-instellingen herstellen
  • Ga naar Bestand / instellingen / Programma instellingen (sneltoets "P")
  • Klik op Store opruimen (deze wordt automatisch weer ingelezen)

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.03.2022, 15:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 15.03.2022 om 18:11 uur

Bedankt voor jullie tips/ berichtgeving.

Het is opgelost 👍

Groet,

Fred

Bol schreef op 15.03.2022 om 18:24 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat u met de gegeven tips c.q. berichtgevingen, uw probleem hebt kunnen oplossen. Ik wens u succes met samenstellen van uw muziekstukken.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-