Reacties

Bol schreef op 07.06.2022 om 23:25 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Zie eens deze link: https://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-domein-e-mail-service/domeinverhuizing.3212.html

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 15:30 uur

deze is voor het verhuizen NAAR MagiX toe
dank zover .

toon

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 15:32 uur

één van mijn contacten wil het domein ( website en email) ergens anders heen verhuizen, hoe kunnen we dat regelen? Hoe kom ik aan een verhuiscode?

bericht / vraag aangepast

Bol schreef op 10.06.2022 om 15:40 uur

@toonenbeeld,

Hallo Toon,

Dan zal een van uw contacten, contact op moeten nemen met de nieuwe provider en daar vragen om een verhuiscode.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 15:42 uur

oke Rob, dus Magix hoeft daar geen toestemming voor te geven of iets vrij te geven ?
gr Toon

Bol schreef op 10.06.2022 om 16:04 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Ik heb het vermoeden, dat u deze verhuiscode naar Magix moet sturen voor de overdracht van de ene provider naar de andere. Maar als u zekerheid wilt hebben, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2022, 16:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 16:25 uur

doe ik ! dank je, fijn weekend.

toon

mi-bo schreef op 10.06.2022 om 16:36 uur

@toonenbeeld

Beste Toon.

Uw vraag is.

"één van mijn contacten wil het domein ( website en email) ergens anders heen verhuizen, hoe kunnen we dat regelen?"

Nergens kunnen lezen of "een van Uw contacten" een MAGIX/XARA hosting heeft, is dit correct.

Als een van Uw contacten , contact opneem met een nieuwe provider, zullen zij precies "Uw contacten" vertellen welke stappen er moeten worden genomen , tot overschrijving.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info