Deco elementen aanpassen photostory deluxe 2025

Doperwtje12 schreef op 15.10.2024 om 13:10 uur

Ik wil graag op een foto de fun deco van de vogeltjes toevoegen. (sjablonen/decoratie/strip/vogels)

Alleen wil ik deze pas na 2 seconden laten beginnen en 2 seconden eerder eindigen dan de foto te zien is.

De grote aanpassen is me gelukt, alleen de vertraagde start en versnelde stop nog niet.

Hopelijk is dit duidelijk.

Reacties

Bol schreef op 15.10.2024 om 14:43 uur

@Doperwtje12

Hallo Doperwtje,

....Alleen wil ik deze pas na 2 seconden laten beginnen en 2 seconden eerder eindigen dan de foto te zien is.....

Voor u heb ik een filmpje gemaakt hoe u dit kunt realiseren.

....De grote aanpassen is me gelukt, alleen de vertraagde start en versnelde stop nog niet....

U kunt of een vertraagde of een versnelde stop realiseren, echter niet allebei tegelijk

Succes,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Doperwtje12 schreef op 15.10.2024 om 15:03 uur

Bedankt voor de uitleg , zeer blij mee.

Bol schreef op 15.10.2024 om 15:08 uur

@Doperwtje12

Hallo Doperwtje,

Nog even dit. Begin drieseconde langzaam en daarna drieseconde versneld. Is dit wat u wilt realiseren?

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Doperwtje12 schreef op 15.10.2024 om 15:39 uur

Nee was inderdaad het eerste filmpje, denk dat als ik eventueel dat langzaam en versneld wil doen nu ook wel lukt. Leuk om mee te puzzelen wat er allemaal mogelijk is.

Bol schreef op 15.10.2024 om 16:18 uur

@Doperwtje12

Hallo Doperwtje,

Laat het mij weten of het u wel gelukt is om de vogeltjes eerst langzaam en dan versneld af te laten spelen. Er kunnen geen Key Frames gezet worden en daarbij komt ook nog, dat het geluid ook vertraagd of versneld wordt weergegeven.

Succes,

Rob
Forum Moderator

PC -1-

PC -2-