deactiveren

joma4950 schreef op 30.10.2020 om 17:01 uur

Ik wil video deluxe 2013 premium deactiveren. Om in een andere pc te installeren en dan weer activeren en registreren.

Ik geef het prgr. aan een kennis maar kan zonder deactiveren niets mee beginnen. P2 serienummer verwijderd door Moderator

Als ik dit nummer invoer is het goed maar bij email vermelding gaat het niet omdat het geregistreerd is op mijn email.. Graag een oplossing.

Dit geld ook voor red uw video's versie 4.0 met nummer P2 serienummer verwijderd door Moderator

ook voor mijn kennis.

windows 10.

Reacties

mi-bo schreef op 30.10.2020 om 17:15 uur

@joma4950

Beste Joma,

Als U het programma de-installeer van Uw Pc, en het op een andere Pc wilrt zetten, is dit alleen mogelijk onder Uw email adres + Wachtwoord bekend bij MAGIX, Na het installeren van MAGIX vdl 2013 moet er niet gekeken worden of er een update is want dan crasht het programma.

Ergens heb ik gelezen dat er een mogelijkheid is om via shop@magix.net om afstand van het programma te doen en op een andere account te laten zetten dat was ong € 10,00 per actie( ik weet niet of dit nog mogelijk is )

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 30.10.2020 om 17:49 uur

Hallo Joma,

In het verleden heb ik diverse Forumleden geholpen, die een programma wilde overzetten op iemands anders account. Voor zover ik mij kan herinneren is dit altijd kosteloos gedaan. Laat het ons weten of u hiervoor hebt moeten betalen.

Hoe te handelen: Stuur een mailtje naar shop@magix.net. Geef hier duidelijk aan: het serienummer en de accounts gegeven. Zowel, die van u als diegene waaraan u de Magix Programma's het wilt geven.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2020, 17:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

joma4950 schreef op 30.10.2020 om 19:22 uur

Diegene die ik dit wil geven heeft nog geen account bij Magix .

mi-bo schreef op 30.10.2020 om 19:35 uur

@joma4950

Beste Joma.

Mijn advies ga bij de goede kennis langs, installeer alle 2 de programma's op de Pc log in met Uw email adres + wachtwoord en het staat op die Pc wachtwoord wordt niet zichtbaar als U dit weg klik,mocht er is een storing komen kan U dat dan altijd weer even bij de kennis oplossen.

Sc6

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 30.10.2020 om 19:38 uur

Hallo Joma,

Laat degene, aan wie u het wil geven, een account aanmaken op dit forum, met zijn emailadres en wachtwoord en mail dit dan door.

De optie die Mi-Bo geeft kan een uitkomst zijn, echter de ander heeft dan steeds uw inloggevens nodig als er iets verkeerd gaat. Daarom raad ik deze optie het af.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2020, 19:41, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

joma4950 schreef op 05.11.2020 om 15:37 uur

Ik wil magix 2013 opnieuw installeren maar krijg de volgende melding zowel bij magix video als bij red mijn video's. Dan zou ok via help misschien kunnen deactiveren.

"Kan geen toegang krijgen tot de netwerklocatie Magix-video de luxe-2013 Premium" Wat is dit nou weer. Ik denk dat beide prgr. de grijze container in moeten. Telefonisch contact is al helemaal een probleem.

mi-bo schreef op 05.11.2020 om 16:17 uur

@joma4950

Beste Joma,

Wat is nu precies Uw bedoeling.

I.v.m Covid-19 is telefoneren naar Duitsland een groot probleem.

U kunt toch via Configuratiescherm ,programma's en onderdelen,

MAGIX vdl 2013 verwijderen ,

en RUV 4.op de zelfde manier, dan staat het niet meer op Uw Pc.

en dan toepassen wat er op 30.10.2020 om 19:35 uur is omschreven.

Maar even en andere vraag de goede kennis met welke versie van Windows werkt hij/zij

Met Windows 10 zal het niet prettig werken zijn

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 05.11.2020 om 21:26 uur

Hallo Joma,

Magix Support geeft alleen via een ticket (email) onbeperkte web-ondersteuning.

Magix Duitsland is alleen telefonisch bereikbaar voor zie:

De mogelijk, om via hulp VDL 2013 en RUV4 te deactiveren, was in deze programma's toen nog niet mogelijk. Deze functie (deactiveren) is pas mogelijk geworden toen Magix Duitsland overgestapt is van P2-serienummers naar P3-serienummers.

Als u van beide programma's nog de DVD's hebt, leg deze dan in de DVD-lade. Als u op installeren klikt, krijgt u een menu te zien en kies dan voor "verwijderen" . U kunt de programma's weer opnieuw installeren.

Uw opmerking: "Ik denk dat beide programma's de grijze container in moeten." daar zou u best weleens gelijk in kunnen hebben / krijgen. Zelf heb ik kortgeleden VDL 2013 op mijn PC geïnstalleerd, alles ging goed, totdat ik VDL 2013 ging actualiseren. Toen liep alles vast en werkte niet meer. Of dit ook voor RUV4 geld, daar moet ik u het antwoord op schuldig blijven, maar ik denk van wel.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.11.2020, 21:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

joma4950 schreef op 06.11.2020 om 18:36 uur

Nieuwe Magix voor hem gedownload. Video de luxe 2021 geïnstalleerd maar geen succes met analoge beelden binnenhalen. Mijn oude grabber van Red mijn video's geprobeerd en waarachtig het werkte. Allen blij en ik het meest. Probleem opgelost. Deactiveren kan in de prullenbak. Een ieder toch bedankt voor de goedbedoelde hulp.

mi-bo schreef op 06.11.2020 om 19:10 uur

@joma4950

Beste Joma.

Een zeer wijs besluit wat U heeft ondernomen.

Sc6

Michael

Bol schreef op 06.11.2020 om 23:49 uur

Hallo Joma,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u hebt besloten om VDL 2013 uit 2012 en RUV4 uit 2011 in een grijze container te deponeren. Door VDL 2021 te installeren is hiermee gelijktijdig ook uw deactiverings probleem opgelost. Ik neem wel mijn petje af voor het feit, dat u de video-omzetter (grabbber) van RUV4 werkend hebt gekregen onder Windows 10.

Succes 👍👍👍 met het digitaliseren van uw bandjes.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.11.2020, 23:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-