De test versie van VDL deluxe premium wil niet opstarten

sipke schreef op 10.07.2021 om 21:14 uur

Ik heb VDL deluxe 21 als 30 dagen versie gedownload en geinstaleerd, maar bij het opstarten gaat het verkeerd. Het systeem wil beslist dat ik registratienummer invoer (dus moet kopen) terwijl ik toch echt eerst wil proberen. Bij het opstarten van het programma heb ik 2 gele knoppen met de tekst -nu registreren- en -programma testen- alsmede daarboven een vak om trialc in te voeren. Het zou best kunnen dat Magix die trialc per email stuurt maar het duurt wel erg lang voor ik die heb. De beide gele knoppen doen nu niks en dus kan ik het programma niet testen. Wat doe ik verkeerd? NB tijdens installatie wist magix reeds mijn emailadres want die was al in een registratievak voor gemeld.

Reacties

mi-bo schreef op 10.07.2021 om 21:24 uur

@sipke

Beste Sipke.

Als U op Trailc klikt, komt er direct via emailadres bekend bij MAGIX het bij U binnen.

Misschien staat het in Uw Spammap.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m met woord toevoeging

sipke schreef op 10.07.2021 om 21:28 uur

Ik heb niets in de spammap gevonden. Zal nog even wachten. Als het gewenste nummer niet komt is het een optie om maandag magix een email te sturen?

Inmiddels gelukt

mi-bo schreef op 10.07.2021 om 22:20 uur

@sipke

Beste Sipke.

Dank voor Uw Feedback, en dat U het op het Forum heeft gezet dat het is gelukt met activeren van Trialc nummer.

Succes met het testen van MAGIX vdl 2021Prem.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

sipke schreef op 20.11.2021 om 18:45 uur

Heeft enige tijd geduurd omdat ik uit de running was. Echter een update van de huidige versie komt heel goed in mijn richting zodat ik nu nog niet ga upgraden.