Reacties

Bol schreef op 18.05.2023 om 23:25 uur

@croos

Hallo Croos,

Ik ga ervanuit, dat MMM 64bits versie 31.0.5.53 op uw computer staat. U kunt in deze versie nog steeds zien of u de loop (soundpools) hebt aangekocht. Klik op het radertje rechtsboven en vink Gekochte titels tonen aan.

Plaats de muiscursor op de soundpool, dan ziet u een vierkantje en als u daarop gaat staan, dan ziet u dat deze collectie is aangekocht.

Succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 19-05-2023 om 11:38

Als u een vinkje zet bij: Gekochte titels tonen en Prijs altijd weergeven, dan ziet u géén prijs in de door uw aangekochte Loops.

Laatst gewijzigd door Bol op 19.05.2023, 11:39, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

croos schreef op 19.05.2023 om 14:40 uur

dank je, ik zie inderdaad de aangekochte loops onder soundpool, dat wist ik, ik heb misschien mijn vraag niet duidelijk genoeg gesteld:

als ik druk op store zie ik al de soundpools die beschikbaar zijn. ik druk bvb op ééntje en dan staat er meestal rechts "kopen". Als ik die lijst overloop , en dat zijn er redelijk veel dan zag ik vroeger bij een reeds aangekochte soundpool "gekocht". Nu zie ik dat niet meer. ik heb al rond de 200 soundpools aangekocht dus is het niet simpel om de gekochte en de niet gekochte te onderscheiden. Ik zou iedere keer op "loops" moeten drukken en dan checken of ik ze al heb aangekocht.

grt

Bol schreef op 19.05.2023 om 18:16 uur

@croos

Hallo Croos,

Als moderator / forumlid van dit forum moet ik het antwoord op uw vraag schuldig blijven. Ik adviseer u om dit eens voor te leggen aan Magix Support Duitsland. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Succes,

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-