Data overdracht (m.a.w. opslaan van te bouwen website)

haelanda schreef op 26.08.2014 om 15:16 uur

Beste,

Ik gebruik Website Maker MX en ben een nieuwe website aan het bouwen. Ben nu aan de laatste fase bezig. Deze laatste fase zijn foto's die ik wil presenteren via slideshow of galerie of fototafel, dit maakt niets uit.Maar nu heb ik het probleem dat zo gauw als ik de instructie geef van data opslaan (dus data overdracht dat deze blijft hangen (data overdracht blijft maar lopen), deze stopt alleen als ik met het kruisje afsluit. Ik neem aan dat men niet gebonden is aan een maximum aan foto's. 

Hoe kan ik dit probleem verhelpen of anders gezegd waar ligt dit aan.

M.vr.gr. 

haelanda

Reacties

mi-bo schreef op 27.08.2014 om 10:26 uur

Beste Healanda.

heeft U een free versie of een premium versie, dit betekend 500mb en als u de prem versie heeft heeft u beschikking tot 5 GB, misschien is dit het probleem,

succes

mido

haelanda schreef op 28.08.2014 om 21:06 uur

Beste Mido.

Ik heb de versie Website Maker MX de Luxe met een webopslag van 20 GB, dus dat is het probleem niet.

Bedankr in ieder geval voor de reactie.

M.Vr.Gr.

Haelanda

mi-bo schreef op 29.08.2014 om 09:29 uur

Beste  Healanda.
U werkt met Websitemaker in een Cloud van MAGIX,
dus elke wijziging die U door wilt voeren, kunt U het beste naar optie publiceren gaan, en kijken of het goed staat en dan naar exporteren , en als het niet goed is kunt u het zo weer veranderen.
Hopend dat U mijn antwoord begrijpt
Succes
Michael.

ton-meuldijk schreef op 15.08.2017 om 07:40 uur

Mijn webopslag neemt alleen maar toe ondanks dat ik er 30 GB heeft afgehaald loopt de teller niet terug ??

Heeft u hier een verklaring voor ?

Voormalige gebruiker schreef op 15.08.2017 om 09:19 uur

Hallo Ton,

Ik zie dat je een vraag stelt in een topic van augustus 2014. Je kan het beste een nieuw topic aanmaken en daar uw vraag stellen. Nog beter is het om direct contact op te nemen met Magix Support. http://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning/#c71158

Zelf heb ik weinig of geen ervaringen in websites bouwen.

Groet,

Rob