cursor gaat steeds naar het begin van de film

MAXIMILIAAN schreef op 05.09.2013 om 15:40 uur

al jaren gebruik ik magix maar vandaag doet zich het volgende voor: bij het openen van een bijna klare moviewil ik nog enkele aanpassingen doorvoeren. maar telkens als ik naar het bewuste frame ga en op play druk gaat de cursor naar het begin van de film. ik heb dit niet op andere films. graag advies. thx

Reacties

emilelucienne schreef op 05.09.2013 om 17:00 uur

Ga naar "bestand...instellingen...programma-instellingen..."

Er opent zich een tabblad... kies "weergave"  . Het nieuwe tabblad bestaat uit twee delen. Kies nu het rechter gedeelte (arranger) en ga naar werking spatiebalk en plaats een vinkje.Dit zou het probleem moeten oplossen

Veel succes

Voormalige gebruiker schreef op 05.09.2013 om 17:49 uur

Beste,

Wat emilelucienne beschrijft klopt. Alleen als u de flim afgepeelt, stopt hij op de plaats waar u stopt. Dus hij verspringt iedere keer.  Zoals ik beschrijf begint het afspelen atijd op de plek waar u de film wil laten beginnen. 

Zet de afspeelmarker (Orange lijn), met uw muis, daar waar u het afspelen wil laten beginnen. Wanneer u stopt dan springt hij terug naar waar u de afspeelmarker heeft neergezet. zie foto

Succes met het veelzijdige VDL programma

Rob

RiViS schreef op 05.09.2013 om 18:27 uur

Even ter aanvulling: Misschien ook even hier kijken, ook al omdat het om één filmproject lijkt te gaan:

https://support2.magix.com/customer/nl/node/220

wel even inloggen

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 05.09.2013 om 21:35 uur

Beste,

Ik denk dat, wat RiVis als antwoord geeft, een goede oplossing is.

Mochten alle antwoorden niet tot het gewenste resultaat leiden, dan zou ik het volgende adviseren.

Ga naar: bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op  standaardwaarden 

Het kan zijn dat het Videodeluxe.ini bestand beschadigd is.

Succes met het veelzijdige Video Deluxe programma

Rob

MAXIMILIAAN schreef op 05.09.2013 om 21:46 uur

beste

echt verwonderd dat er zo snel zoveel respons komt, great!

rivis heeft het in dit geval bij het rechte eind en ik ben dankbaar voor de info want een movie van 1u15 die plots blokkeert bezorgt een vorm van stress (zeker als je daar uuuuuuuuuuurenlang aan hebt gemonteerd)

https://support2.magix.com/customer/nl/node/220

heeft de oplossing gegeven

van harte dank aan allen en in het bijzonder aan Rijk