cue uitzetten bij cleaning lab

MIEKE schreef op 27.03.2013 om 11:56 uur

Ik heb MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 Trial op proef, heb een vraag hierover.
Als ik een bestand exporteer naar wav, mp3 of wma doet hij dit twee keer,
een keer in bv mp3 en een keer in cue.
Deze laatste (cue)wil ik niet, hoe kan ik deze vermijden?
Graag een antwoord op deze vraag anders hoef ik het product niet.
M Lemmens

Reacties

RiViS schreef op 27.03.2013 om 12:27 uur

Dag Mieke,

Het cue bestandje is maar 1 kb groot, dus verwaarloosbaar klein. Wat het doel is weet ik zo niet, maar Magix voegt wel vaker (zeer) kleine bestandjes toe, ook bij andere programma's, waarschijnlijk ter herkenning ergens voor. Voor mij hoeft dat ook niet, maar ik zie ze staan en negeer ze. Het zou jammer zijn dat je om die reden zo'n mooi programma niet zou hoeven, ik zie ook niet zo gauw wat het probleem is, behalve dan misschien wat lichte irritatie, disk ruimte kost het in elk geval niet, althans niet merkbaar.

groet,

Rijk

bobbiaan schreef op 29.03.2013 om 16:44 uur

Beste Mieke en RiVis,

Wat die bestandjes betreft kom je die inderdaad in andere programma van Magix ook tegen. Deze bestanden nemen heel weinig ruimte in beslag, maar zijn essentieel voor het programma. Zonder die bestandjes werkt het programma niet meer, dus is het eigenlijk negeren van ...het advies. Ik zeg altijd dat dit het verschil is met duurdere montage programma's, daar worden ze ook aangemaakt maar daar zie je ze niet.

Maak de juiste keuze bij aaankoop van een programma, die prijs technisch en kwalitatief met elkaar overeen komen.

 

Mvg

Bobbiaan