contact leggen via de website

elize-vanmaarseveen schreef op 14.08.2017 om 21:49 uur

Ik werk met webdesigner 12 en heb de volgende vraag: in de oudere versie van de websitemaker kon je op de pagina een widget importeren, waarin een boodschap geschreven kon worden en die dan rechtstreeks naar mijn email adres ging. Ik wil dit op mijn nieuwe website ook weer maken, maar ik kan het niet vinden in de ontwerpgalerie. Iemand een idee of dit in de webdesigner 12 ook kan en zo ja, waar het te vinden? Ook kon ik in de websitemaker een gastenboek maken. In een eerdere vraag vond ik daar iets over terug, om dit te zoeken in de ontwerpgalerie - pagina elementen en dan formulieren widget. Ook dit kan ik niet vinden. Kijk ik er over heen? Vast bedankt voor het meedenken/kijken. vr.gr. Elize

Reacties

mi-bo schreef op 15.08.2017 om 10:43 uur

Hallo Elize,

kijk eens op de info site

http://www.magixwebdesigner.nl dan onder kop nieuws hier staan veel antwoorden.

Wat betreft boodschappen schrijven, plaats een envelop, open deze onderin kan bij webeigenschappen een webaccount aangekoppeld worden en de persoon die iets te melden heft is gelijk ingelogd op Uw Website.

Gr

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 16.08.2017 om 14:01 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben het aan het uitproberen, maar is nog niet helemaal gelukt. Ga er nog mee verder!

Vr.gr. Elize