"Conflict tussen Slow PCFighter en Magix video Pro 7

janarnold schreef op 18.06.2015 om 12:24 uur

"Er is een probleem tussen Slow PCFighter en Magix video Pro 7. Nadat ik Slow PCFighter heb gebruikt voor fouten herstel geeft Magix video Pro 7 een foutmelding dat de installatiemap is beschadigd en het programma opnieuw geinstalleerd moet worden. Na systeemherstel kan ik Magix weer opstarten. Het foutenherstel van Slow PC Fighter is dan ongedaan gemaakt. Ook bij Magix video plus deed zich dit probleem voor. Toen heb ik het opnieuw geinstalleerd" Ik heb windows 8.1. beide programma's zijn 64 bits

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.06.2015 om 16:43 uur

Beste,

Ik neem aan dat u Slow PCFigher al meer gebruikt heeft insamenwerking met Video Pro X7 en VDL plus. Is het programma PCFighter pas geupdated. Het kan zijn dat u de fout in PCFighter moet zoeken. Zelf heb ik dit programma niet, maar ik neem aan dat er altijd een backup gemaakt wordt zodat je deze altijd terug kan zetten.

Ik heb ooit zo'n probleem gehad met Auslogics BoostSpeed. Achteraf bleek er een fout in de update gezeten te hebben.

Het opschonen van het register en / of computer brengt altijd riscico's met zich mee. Daarom maakt altijd een kopie van het register.

Zelf denk ik niet, dat de installatiemap  van Magix is beschadigd, maar de verwijzingen in het register zijn veranderd, waarschijnlijk door PCFighter.

Succes,

Rob