Configuratie

willie-h schreef op 09.08.2022 om 10:35 uur

Ik ben voornemens een pakket voor digitalisering Video's te kopen en kom uit bij Matrix Red u video's.

Ben nu alleen niet zeker of mij PC dit aankan en twijfel. In mijn systeem kan ik geen gegevens vinden over mijn grafische kaart, waarbij wordt gesteld een kaart van 1280x1024 512 VRAM.

Enige dat ik in mijn systeem gegevens kan vinden is een totaal geheugen van 4183 MB en een weergave geheugen van 128 MB en een gedeeld geheugen van 4055.

Ik werk met windows 10

Wie kan mij adviseren ?

Groet

Reacties

Bol schreef op 09.08.2022 om 10:52 uur

@willie-h

Hallo Willy,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Zie voor meer informatie: https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/ en voor de minimale systeemeisen deze link: https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/technische-gegevens/#c627356

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.08.2022 om 10:57 uur

@willie-h

Welkom Willie als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Klik links onder opstart, instellingen, gaat scherm open, systeem, onderin staat info, hier staan de gegevens van Uw Pc.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 09.08.2022 om 11:12 uur

@willie-h

Hallo Willy,

...Ik kan geen gegevens vinden over mijn grafische kaart....

Helaas staat bij de INFO niet de gegevens van uw videokaart vermeld. U kunt deze wel vinden bij Apparaatbeheer.

  • klik op: Windowsvlaggentje + X
  • klik op: Apparatenbeheer
  • klik op: Beeldschermadapters
  • klik met de rechtermuisknop op uw videokaart

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.08.2022, 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

willie-h schreef op 09.08.2022 om 11:27 uur

Ik ga kijken of ik hier wat wijzer wordt. Bedankt

Bol schreef op 09.08.2022 om 11:36 uur

@willie-h

Hallo Willie,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Mocht u nog meer vragen hebben, dan vernemen wij het wel van u. Als wij u op dit forum niet verder kunnen helpen, stuur dan eens een mailtje naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.08.2022, 11:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-