Computer kan stuurprogramma niet vinden

Vogelaar schreef op 03.01.2017 om 22:18 uur

Vandaag RUV 8 Premium gekocht en geïnstalleerd.
Volgens de handleiding moet dan gelijk het stuurprogramma voor de USB-video-omzetter zijn geïnstalleerd. Maar de computer herkent dat niet. Ik zie alleen het stuurprogramma voor de webcam.
De aansluiting geschiedt met beide geluidskabels (rood en wit) en met de S-VHS kabel. Maar ook als ik de scart aansluiting gebruik werkt het niet.
Is het zinvol het programma van de computer (Windows 10) te verwijderen en alles opnieuw te installeren?

Wie kan mij helpen?
Al vast bedankt,

Vogelaar

Reacties

mi-bo schreef op 04.01.2017 om 10:37 uur

Vogelaar,

als het pakket is geïnstalleerd, en de usb -omzetter wordt niet herkent.doe de dvd in de driver klik rechts met de muis, dan gaat er en scherm open, klik op addon en hier is een optie driver dan de setup installeren, afsluiten en weer opstarten, we schrijven wel over een legaal pakket die u met Uw eigen e-mailadres heeft kunnen registreren. De contact met de analoge bron, heeft pas resultaat als de analoge bron draaid. niet de S-Vhs aansluiten met een 20 pins scart kabel, dit geeft een storend effect, werkt het allemaal niet mijn e-mail adres is mi-bo@magix.info

gr

Michael

Vogelaar schreef op 04.01.2017 om 11:37 uur

Hoera, het werkt.
Zeer bedankt Michael voor de hulp.
Wel vreemd dat ik hierover niets vind in de, overigens heldere, handleiding.
Wat een verademing is het werken met dit programma, na al het gehannes met Pinnacle.

Beste groeten,

Jan

mi-bo schreef op 04.01.2017 om 12:19 uur

Jan,

Fijn dat u aangegeven heeft dat het werkt

veel succes met dit mooie MAGIX product .

ik heb nog een tutorial aangemaakt

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-mijn-magix-red-uw-video-8-premium-programma--1183792/

gr

Michael