Reacties

mi-bo schreef op 05.08.2021 om 20:33 uur

@i-bouten

Beste I-bouten.

Welke codexen wilt U activeren.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

mi-bo schreef op 05.08.2021 om 22:22 uur

@i-bouten

Beste i-bouten.

Als U een vraag stel,en er wordt op gereageerd, en U wilt iets anders vragen, dan is het normaal dat onder het gegeven antwoord, weer van U een reactie gegeven wordt en niet in de gestelde Topic veranderingen aanbrengen, dan klopt het verhaal namelijk niet meer.

Als een betaald ,en geregistreerd ,geïnstalleerd product op de Pc staat, in Uw geval MVDL, en voor de eerste keer wordt een mpeg2 of mp4 op de tijdlijn gezet, en de Pc is online wordt automatisch de codexen geactiveerd daar moet wel toestemming voor worden gegeven .

.Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.08.2021 om 22:29 uur

@i-bouten

Hallo I Bouten,

U hebt deze vraag al eerder gesteld. Hierop hebt u antwoorden gehad. zie: https://www.magix.info/nl/forum/codecs-activeren--1272675/

Mijn advies als moderator is: Neem contact op met Magix Support. [klik hier].

Succes. Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.08.2021, 22:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 07.08.2021 om 19:59 uur

Probeer het op vele manieren uit te leggen, maar helaas is het probleem niet opgelost. Kan geen mp4 filmpjes gemaakt met samsung telefoon bewerken in video deluxe premium. Krijg ze niet in de tijdlijn geplaatst. Geeft steeds aan dat ik een activeringscode moet hebben. Deze heb ik gekocht op 2 juli 2021 a € 4.99 . Vanaf het1e moment geeft ie aan dat code niet goed is en opnieuw moet aanvragen. Heb dit meermalen gedaan maar geen resultaat.

mi-bo schreef op 08.08.2021 om 11:47 uur

@i-bouten

Beste I - Bouten.

Maak een map aan op Uw Pc waar de filmpjes van de Mob( Samsung ) naar toe moeten worden gekopieerd

Sluit Uw Mob aan via kabeltje van de Mob op de Pc

Zet de Mob aan, ga via start, mijn documenten naar Mob, zoek DCIM,camera, zoek het filmpje op.

Zoek in verkenner aan de linkerzijde de map op waar het filmpje moet worden opgeslagen.

pak het filmpje beet en sleep het naar de map

Dan staat het Mp4 filmpje in de map.

Zet de Mob uit en Mob kan ontkoppeld worden , via hardware veilig verwijderen en media uitwerpen

Start MVDL 2021 Prem  op dan dit is belangrijk wat wil ik doen, project aanmaken

zoek dan het filmpje op in de map, die speciaal is gemaakt daarvoor, open het en , de optie kopiëren doen, want U wilt het gaan bewerken

Dan wordt het op de tijdlijn gezet.

en kan het bewerkt worden, hier komt geen speciale gekochte codex aan te pas,

Misschien heeft U iets aan deze Tutorial,

https://www.magix.info/nl/tutorials/overzicht-hoe-te-monteren-in-vdl-2020-2021--1259050/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

i-bouten schreef op 08.08.2021 om 17:48 uur

Als eerste super bedankt voor alle tips, maar het lost mijn probleem niet op.

Wat ik ook doe als ik een filmpje in de tijdlijn wil plaatsen gaat dat niet. Systeem geeft aan HEVC- codec

Op grond van licentiebepalingen helaas activeringscode nodig........

Geeft aan ga naar shop.......

Moet ik kopen en heb dit (1x op 2 juli) gedaan.

Heb een bestelnummer,

Heb een activeringsnummer

Vervolgens werkt de activeringscode niet ... en geeft computer steeds weer aan dat ik een codec moet aanschaffen...

Wat doe ik fout!!!!

Jullie geven zelfs aan dat er geen code nodig dus moet vdl het eigenlijk vanzelf doen.

Mooi niet dus heb dit probleem ook nog nooit gehad. Ik heb vdl 16, 17, premium 20 en nu premium 2021 dwz. gebruik het al jaren en altijd super fijn mee gewerkt. Behalve nu.

mi-bo schreef op 08.08.2021 om 18:01 uur

@i-bouten

Beste I-bouten,

Dank voor Uw feedback,

toen U met  vdl 16, 17, premium werkte wat voor Mob had U toen

wat voor Samsung versie heeft U nu , en hoe filmt U is dit 4K(3840 x 2160 ) of 8K (7680x 4320) ,misschien zit daar het probleem

sc6

M.vr.gr

Michael

 

i-bouten schreef op 08.08.2021 om 18:09 uur

Heb een Samsung S8 dus geen 4k of 8k ...is nu ongeveer 3 jaar oud. Maar heb er genoeg mee gefilmd de afgelopen jaren en geen probleem geweest...

mi-bo schreef op 08.08.2021 om 18:18 uur

@i-bouten

Beste I-bouten,

M.a.w toen U met MVDL 16.17.2020 prem monteerde had U de zelfde Samsung S8 en toen werkte alles goed.

Dan kan het probleem alleen maar zitten dat MVDL 2021 Prem niet correct is geinstalleerd

Sc6

Blijf gezond

M>vr.gr

Michael

 

i-bouten schreef op 08.08.2021 om 18:32 uur

Ja precies.. ben bijna aan vervanging toe maar dat duurt nog een paar maandjes

mi-bo schreef op 08.08.2021 om 18:47 uur

@i-bouten

Beste I-bouten,

net even met een andere versie van MAGIX het zelfde gedaan, hier zit geen extra codex bij geinstalleerd

opgenomen met een Note 9

werkt ook zonder problemen.

Sc6

M.vr.gr

Michael