codecs activeren

i-bouten schreef op 29.07.2021 om 11:00 uur

Wil mp4 filmpjes gaan bewerken in Magix videodeluxe premium. Krijg ik steeds een bericht dat ik codecs moet kopen. Heb dit gedaan voor € 4,99 maar het werkt niet.

Krijg steeds het antwoordt dat mijn activeringscode niet juist is. Toch doe ik de code noteren die ik via mail ontvangen heb, wordt hier echt niet vrolijk van. Ben al vanaf 2 juli mee bezig.

Hoe kan ik dit oplossen voor mij nooit eerder een probleem geweest. Kon zomaar mp4 filmpjes plaatsen bij andere filmpjes was geen enkel probleem en nu.....

HELP

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2021, 15:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Reden: Gesloten om dat er nog een topic met de zelfde vraag is aangemaakt. zie https://www.magix.info/nl/forum/codecs-activeren--1272675/

Volgen Dankjewel Citeren

Reacties

mi-bo schreef op 29.07.2021 om 11:47 uur

@i-bouten

Beste I-Bouten,

als U een filmpje gaat bewerken gebruikt U dan binnetjes( storyboardmodus )

of zet U alles op de tijdlijn ( tijdlijn modus)

misschien is dat het probleem.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 29.07.2021 om 13:40 uur

@i-bouten

Hallo I Bouten,

Zie mijn antwoord in een van uw eerdere topic. [klik hier].

Vraagje, gebruikt u de verkregen activeringcode voor de tweede keer? Als dat zo is, dan moet deze opnieuw laten genereren. zie dan deze link [klik hier]

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 29.07.2021 om 15:01 uur

Reeds meerdere malen gedaan, krijg steeds als activeringsnummer een 0 of o te staan. Daar doe tie dus niets mee..

Bol schreef op 29.07.2021 om 15:44 uur

Hallo @i-bouten,

Wij als forumleden zijn nu bezig antwoorden te geven in twee gelijke topics "codecs activeren". Daarom sluit ik als moderator deze topic en verzoek u om verder te gaan in deze topic: [klik hier].

Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Groet, Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2021, 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-