Goedendag
Al geruime tijd kamp ik met het volgende probleem:
na Magix Video de Luxe Premium opnieuw geïnstalleerd te hebben op mijn nieuwe (Windows10) PC kreeg ik geen geluid bij vanaf de harde schijf geïmporteerde MTS video bestanden. Na een (gratis) update was er wél geluid, maar verschijnt steeds opnieuw de melding: 'Om deze audiofunctie te gebruiken heeft u een uitbreidingspakket nodig. Wilt u het uitbreidingspakket nu gratis downloaden?' Als ik dan om 'downloaden' klik lijkt het alsof dat inderdaad gebeurt, maar nog steeds geen geluid. Idem als ik op 'annuleren' of op 'X' klik.
Als ik dan tóch de videobestandjes (met steeds opnieuw wegklikken van die melding) op de tijdlijn plaats, komt die vraag bij het afspelen óók weer steeds terug en loopt de zaak uiteindelijk vast. Om gek van te worden!
Tenslotte (tegen betaling) ook maar de 'MPEG-4 codec (Mainconcept)' gedownload en volgens de aanwijzingen geïnstalleerd. Er verandert echter niets. Nog steeds verschijnen die irritante pop up mededelingen en valt er met dit programma niet te werken!
Wie weet hoe ik moet handelen? Mis ik een codec o.i.d. in Windows 10? Moet ik het volledige (te betalen) uitbreidingspakket downloaden? Is het een kwestie van instellingen? HELP!
Alvast bij voorbaat dank voor je reactie!
Vriendelijke groeten, Anton