Reacties

mi-bo schreef op 10.07.2021 om 17:29 uur

@Richard-vanderSchee

Beste Richard.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dit is volgens schrijven een programmeur fout,hier wordt aangewerkt .

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 10.07.2021 om 17:30 uur

@Richard-vanderSchee

Hallo Richard,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Pro X13 versie 19.0.1.105 kunt u probleemloos installeren, maar er zitten naar mijn bescheiden mening nog te veel bugs in. U kunt de titels nu wel weer in het previewscherm bewegen, maar het bewerken van de tekst t.o.v. Pro X12 vind ik nog niet echt optimaal.

De navolgende bugs ben ik tijdens wat experimenteren nog tegenkomen.

  • camera / zoom werk nog in het geheel niet
  • uitsnede werkt nog altijd niet naar behoren, een uitsnede wordt altijd als beeldvullend weergegeven, ondanks u het vinkje weghaalt bij beeldvullend.
  • preview rendering werkt nog steeds niet zoals het moet.

Keep it safe

Succes, Rob

Ps. Helaas, heb ik als moderator nog geen enkel schrijven (lijst) gezien vanuit Duitsland met de eventuele fouten, die nog gerepareerd moeten worden.

Diverse keren gewijzigd i.v.m aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 10.07.2021, 17:37, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Richard-vanderSchee schreef op 10.07.2021 om 17:30 uur

thanks

Richard-vanderSchee schreef op 10.07.2021 om 17:31 uur

Kan je weer de oude versie terugzetten

Bol schreef op 10.07.2021 om 17:44 uur

@Richard-vanderSchee

Hallo Richard,

Ja dat kan. Zie https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-video-pro-x13-en-de-volgende-stappen--1277607/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Richard-vanderSchee schreef op 10.07.2021 om 17:46 uur

Welke versie kan ik het beste opnieuw installeren waarvan jullie weten dat alles werkt

mi-bo schreef op 10.07.2021 om 17:49 uur

@Richard-vanderSchee

 

Beste Richard.

 

Als U versie MVPX12 had is dit mogelijk via deze link

https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-video-pro-x13-en-de-volgende-stappen--1277607/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 24.07.2021 om 17:31 uur

@Richard-vanderSchee

Beste Richard,

vandaag weer een Patch uitgekomen,

https://www.magix.info/nl/forum/24-07-2021-nieuwe-patch-uitgekomen-voor-mvpx-13--1279186/

Hiermee zijn zeer veel problemen verholpen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Richard-vanderSchee schreef op 25.07.2021 om 08:25 uur

Fijn dat er problemen zijn opgelost maar deze versie loopt bij mij nog regelmatig vast. Ik ben weer terug gegaan naar de vorige versie die bij mij probleemloos werkt. Ik probeer het over het tijdje nig een keer

mi-bo schreef op 25.07.2021 om 08:39 uur

@Richard-vanderSchee

Beste Richard.

Dank voor Uw Feedback.

Jammer te lezen dat MVPX13 nog steeds vastloopt, maar gelukkig kunt U nog steeds terug.

Veel succes met de toekomstige montage

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael