Reacties

Bol schreef op 12.02.2023 om 18:07 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

....Kan ik oude bv bestanden gewoon wissen zonder dat ik een project totaal wis?....

U hebt ooit een MVP projectbestand aangemaakt. Om te beginnen bestaat een MVP projectbestand alleen maar uit verwijzingen en bevat geen fysieke film- audiobestanden. Wanneer u deze verwijdert, dan maakt u uw MVP projectbestand corrupt!! U kunt deze dan niet meer probleemloos op de tijdlijn van Video Deluxe zetten.

U kunt een het volgende:

  • maak een Veiligheidskopie
  •  

U kunt dan deze aangemaakte map opslaan op bv. een externe harde schijf. Door op het MVP projectbestand te klikken in deze map, kunt u het MVP projectbestand opnieuw op de tijdlijn van Video Deluxe zetten. Let wel op!! als u proDaD Mercalli V hebt toegepast, dan moet u dit weer doen. Als u het wilt kunt u nu de gebruikte film- en audiobestanden verwijderen die in de ander mappen staan. Mocht u nog vragen hebben laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2023, 18:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-