beste Weijers124,
Als U Uw Pc heeft opgestart,( bureaublad) klik dan met Uw rechtermuis op het MAGIX product dan gaat er een scherm open, een van de opties is openen als Administrator, heeft U dit aangeklikt, dan komt U in het MAGIX product als administrator en zijn voor U alle beperkingen ontgrendeld.
Gaat U naar optie branden, zult U geen problemen meer hebben, mits U niet de gerechtelijke persoon bent in het programma
Veel montage & brand plezier met het mooie MAGIX product.
MD
... Maar hij komt dan ook met vragen, o.a. encoderen, of alles encoderen enz .....
......Ik hoop op nog een oplossing, want anders denk ik dat het toch een waardeloos produkt is!
de vraag "alles encoderen..etc" wordt gesteld wanneer het project al eens eerder is geëncodeerd (uitgerekend) t.b.v. het maken van een dvd. Als je daarna iets aan het project hebt gewijzigd/toegevoegdmoet je kiezen voor "alles encoderen", dat kost wel meer tijd, maar dan ben je zeker dat de laatste wijzigingen ook worden meegenomen. Kies je voor "alles gebruiken" dan wordt het bestand gebruikt dat de vorige keer op je pc werd opgeslagen. Ik zou nu voor alle zekerheid kiezen voor "alles encoderen".
...een waardeloos produkt zou ik dit programma niet gauw noemen, wel kunnen zich ooit complicaties voordoen, zeker bij een moeilijk proces als het branden, gezien de vele interacties met o.a. windows processen.
Blijkbaar zit de fout niet zo zeer in het branden, als wel in het encoderen (gezien de melding). Dat kan diverse oorzaken hebben. Ik adviseer om de volgende link aandachtig te lezen: https://support2.magix.com/customer/nl/node/121 (je moet daar even inloggen met je gebruikersaccount gegevens).
Speciaal de punten 6, 7 en 8 komen daar in aanmerking, die gaan over het encoderen.