branden lukt niet, interne fout

marcvw schreef op 29.12.2008 om 00:35 uur
Na het bewerken van het filmproject, slaag ik er niet in een dvd te branden. De eerste maal lukte dit wel, maar nu geeft het telkens een interne foutmelding. Ik gebruik video deluxe 15 (recent aangekocht) en heb op de Magix-supportsite een patch opgehaald voor video deluxe en een patch met "brandroutines". Toch lukt het branden nog steeds niet.
Kan er conflict zijn met andere programma's zoals Intervideo ? en hoe los ik dat dan op ? De hele branddialoog verloopt trouwens heel traag.
Alvast bedankt

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2008 om 08:32 uur
Beste, heeft U een ander brandt programma zoals Nero, even een patch ophalen bij Magix, want Nero en Magix hebben bijna de zelfde brand gegevens,
Is de film geheel aansluitend geen kleine openingen te zien via storyboard modus zwarte stukej a\b en zijn er geen overgangen geplaats die te kort op elkaar staan, dan heeft het erg veel rekentijd nodig, het ene nog niet berekend en het andere moet alweer berekend worden, succes.
mi-bo schreef op 29.12.2008 om 20:50 uur
Beste, wat betreft de brandprogramma die bij de camera zit,wat wil u daarmee doen,on middelijk verwijderen, Magix heeft een heel goed brandt programma bij vdl 15 zitten,
wij weten dat er een patch op de support site te downloaden is in verband, met de Nero brandt proces maar ik vermoed dat U deze heeft gedownload, heeft U ook de 22mb up-date van vdl15 al binnen gehaald , misschien gaat dan ook beter, succes.