....Aan het einde van de brandsessie komt er een foutmelding...
Kunt u een duidelijke omschrijven geven wat u voor soort foutmelding krijgt, want dit kan van alles zijn. Maar het kan ook zijn, dat u niet de laatste brandroutine hebt. Download en installeer eens deze brandroutine. Zie: Magix BurnRoutine 13.0.0.247 win 10
Beste Rob, dat had ik al gedaan maar zonder resultaat, naast een heleboel info staat er het volgende :2023/11/24 14:47:37 [ERROR] [DiscMaker]: AVSDK Message - Cannot get device/media specific information -> functionality is not provided by device or by system. Kan ik het hele rapport naar je sturen?
Allereerst bedankt👍voor het door mailen van uw foutmeldingsbestand en uw gemaakte image (ISO) bestand via het brandmenu van Video Deluxe 2024.
Na wat enig speurwerk kwam ik erachter, dat uw foutmelding:[FATAL] [DiscMaker]: !!! DBK CBurnDevSupport::BurnProject(): 224 - write error occurred on disc !!!het gevolg was omdat u een MVP projectprogramma als een AVHCD schijf wilde gaan branden via uw externe DVD branderen met het programma AnyBurn. Om een afspeelbare AVHCD schijf te kunnen maken / branden heeft u wel een externe Blu-Ray brander nodig.
Conclusie: Uw brandprobleem is niet te wijten aan Magix Video Deluxe 2024 en/of AnyBurn, maar aan het ontbreken van een Blu-Ray brander.