Reacties

Bol schreef op 24.11.2023 om 17:42 uur

@loo

Hallo Henk,

....Aan het einde van de brandsessie komt er een foutmelding...

Kunt u een duidelijke omschrijven geven wat u voor soort foutmelding krijgt, want dit kan van alles zijn. Maar het kan ook zijn, dat u niet de laatste brandroutine hebt. Download en installeer eens deze brandroutine. Zie: Magix BurnRoutine 13.0.0.247 win 10

Met vriendelijk groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 24.11.2023 om 18:23 uur

Beste Rob, dat had ik al gedaan maar zonder resultaat, naast een heleboel info staat er het volgende :2023/11/24 14:47:37 [ERROR]   [DiscMaker]: AVSDK Message - Cannot get device/media specific information -> functionality is not provided by device or by system. Kan ik het hele rapport naar je sturen?

Bol schreef op 26.11.2023 om 13:20 uur

@loo

Hallo Henk,

Allereerst bedankt👍voor het door mailen van uw foutmeldingsbestand en uw gemaakte image (ISO) bestand via het brandmenu van Video Deluxe 2024.

Na wat enig speurwerk kwam ik erachter, dat uw foutmelding: [FATAL]   [DiscMaker]: !!! DBK CBurnDevSupport::BurnProject(): 224 - write error occurred on disc !!! het gevolg was omdat u een MVP projectprogramma als een AVHCD schijf wilde gaan branden via uw externe DVD brander en met het programma AnyBurn. Om een afspeelbare AVHCD schijf te kunnen maken / branden heeft u wel een externe Blu-Ray brander nodig.

Conclusie: Uw brandprobleem is niet te wijten aan Magix Video Deluxe 2024 en/of AnyBurn, maar aan het ontbreken van een Blu-Ray brander.

Met vriendelijk groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 26.11.2023, 18:50, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-