branden dvd stopt na enige tijd met foutmelding foto's op dvd 2013 dlx

meskens schreef op 17.09.2014 om 20:24 uur

Bij het branden van dvd stopt het proces na enige tijd met de melding "verzoek om geheugentoewijzing mislukt.Misschien is er geen geheugen beschikbaar of is er een interne fout opgetreden".

Een paar maal opnieuw geprobeert tevergeefs. Heb nog een aantal gegevens op de laptop verwijderd zodat er meer geheugen vrijkomt helaas niet.

Zou het mogelijk zijn om het project te bewaren op een usb-stick , het programma foto's op dvd 2013 dlx verwijderen en opnieuw te installeren en het project terug in te voeren van de usb-stick?

Het project is 1.14GB groot 22 minuten met in totaal 212 foto's verdeelt in twee films.Besturing is windows vista en gebruikte software Foto' op DVD 2013 DLX.

Vorige projecten waren veel groter en zonder problemen.Weet iemand raad?

Dank bij voorbaat

Reacties

RiViS schreef op 17.09.2014 om 21:53 uur

Hallo Meskens,

Je kunt het beste de 212 foto's verdelen over meerdere films, zodat er max 99 foto's in een film zitten. Dit max aantal van 99 staat ook ergens in de Help functie, maar ik weet zo gauw niet waar...

groet,

Rijk

meskens schreef op 17.09.2014 om 22:42 uur

Bedankt voor de vlugge reactie Rijk , maar het project is reeds verdeelt in twee films een in 99 foto's en de tweede 113 foto's

groetjes

RiViS schreef op 18.09.2014 om 09:55 uur

.. het project is reeds verdeelt in twee films een in 99 foto's en de tweede 113 foto's

Er mogen niet meer dan 99 foto's in een film zitten (zie ook mijn eerste antwoord), 113 foto's is dus te veel. Je zult een indeling met minimaal 3 films moeten maken zodat in elke film minder dan 100 foto's zitten.

groet,

Rijk

meskens schreef op 18.09.2014 om 15:14 uur

De oplossing is gevonden .Die 99 foto's per film deed een belletje rinken.Er kunnen veel meer foto's per film geladen worden maar het probleem zat bij het aanklikken van de foto's in het gedeelte preview (branden) bewerken had ik er niet opgelet dat bijna alle foto's aangeklikt waren.

Juist previewbeelden per film aangeklikt en alles was opgelost.

Bedankt en tot de volgende.