branden

MORGANE schreef op 06.10.2015 om 23:06 uur

branden lukt niet meer bij mijn 'Magix foto's op CD en DVD deluxe ; op de site mijn oude versie 6 omgezet naar versie 8 ; bij de 6 kreeg ik plots geen brander meer te zien ; update leek gelukt, maar breekt af tijdens het branden : 'interne fout tijdens de bewerking ; bij de toegang tot het station is een fout bij de in-/uitvoer opgetreden'

ik gebruik een Asus computer ; recentelijk over naar Windows 10 ;

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.10.2015 om 09:53 uur

Hallo Morgane,

zie mijn antwoord op: http://www.magix.info/nl/windows-10.knowledge.1141416.html

succes,

Rob

MORGANE schreef op 07.10.2015 om 16:22 uur

Rob, heel erg bedankt voor jouw antwoord ;

helaas, de update waar jij naar verwijst heb ik reeds gedaan ; inderdaad, daardoor werd een 'brander' herkend en in het scherm weergegeven, doch het brandproces wordt na 10' afgebroken met de melding  'interne fout tijdens de bewerking ; bij de toegang tot het station is een fout bij de in-/uitvoer opgetreden' ;

ik blijf voorlopig zitten met een gedeeltelijk afgewerkt produkt ; misschien heeft iemand nog een tip om het brandprobleem op te lossen ?

mi-bo schreef op 07.10.2015 om 17:08 uur

Beste,
na een goed antwoord van Rob, een aanvulling.
zet het project op de tijdlijn zoals het moet zijn, klik dan Alt + D in dan gaat er een scherm open MAGIX video export, kijk of de instellingen kloppen, bv 4 : 3 of 16:9 en instellingen zoals 720 : 576 of 1920 : 1080 dan iets er onder kunt u aangegeven als u een map heeft gemaakt dat het daar opgeslagen dient te worden, dan wordt er een mxv bestand van gemaakt, alle fouten die er inzitten worden dan mee genomen, als de mixdown klaar is het programma op nieuw opstarten de map openen waar het project staat dit naar de tijdlijn slepen, en dan branden. hopelijk lukt het nu wel
gr
Michael

MORGANE schreef op 08.10.2015 om 08:13 uur

Michael, ook jij heel erg bedankt voor de ondersteuning ;

heb getracht om jouw stappen te volgen ; leek te lukken ; kreeg uiteindelijk de melding dat branden was voltooid ;

helaas, na opnieuw heel lang computeren (is nachtwerk geworden ; duurde in totaal toch weer 2 uur) lijkt alles opnieuw tevergeefs : op de 'gebrande' DVD is niets terug te vinden...

lijkt wel een soap...

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2015 om 10:12 uur

Beste,

Wat bedoel je met:: "op de site mijn oude versie 6 omgezet naar versie 8"

Groet,

Rob

MORGANE schreef op 08.10.2015 om 10:23 uur

sorry, Rob, klopte niet helemaal ;

heb mijn handleiding nagezien ; ik had al 'Foto's op CD & DVD 8, maar heb wel een update gedaan (programma kwam me dit voorstellen) ; daarna nogmaals update voor brandprogramma (na opnieuw foutmelding in het programma) ;

groetjes,

riet

mi-bo schreef op 08.10.2015 om 11:08 uur

Hallo Riet, 

lees dit eens, misschien dat daar de goede oplossing staat,ik heb vorige week foto op cd & dvd 8 op mijn laptop gezet onder W10, en alles werkt

http://www.magix.info/nl/magix-producten-geinstalleerd-onder-windows-10.online-training.1138850.html

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2015 om 11:34 uur

Beste,

Als ik het goed begrepen heb, heb jij de Beta brandroutine gedownload en geinstalleerd. Heb je ook deze geprobeerd: https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-brandroutines-2010

succes,

Rob

MORGANE schreef op 09.10.2015 om 05:36 uur

Rob, de door jou gegeven link magix-brandroutines-2010 werd reeds geïnstalleerd ;

Michael, ook de link naar Hulp/Actualisatie werd reeds geïnstalleerd ;

net nogmaals trachten te branden ; brandproces afgebroken 'interne fout tijdens de bewerking' ; heb logfile gekopieerd, met weet er verder niets mee te doen ;

sorry, ik geef er de brui aan ;

magix Foto's op CD & DVD 8 zal voor de prullenmand zijn ;

toch bedankt voor de ondersteuning !

Voormalige gebruiker schreef op 09.10.2015 om 09:37 uur

Hallo Riet,

De foutmelding die je beschrijft, kan ook voorkomen met andere Magix programma tijdens het branden. Wat je nog zou kunnen proberen is:

1. een Magix herstel te doen. 

of

1. deinstalleer Foto's op CD en DVD 8

2. download bij Magix "mxclean.exe.exe" https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-foutcode-6-cleaner

3. na dat je MXClean.exe.exe heeft gedraaid en de computer opnieuw heeft opgestart, installeer dan Foto's op CD en DVD 8 opnieuw.

Succes,

Rob

PS. als dit geen uitkomst brengt, kan je altijd nog de laatste versie kopen.