....In Magix pro X14 wordt bij het het Brandmenu (individueel) niet goed weergegeven. Hier zouden scènes uit het filmpje moet staan....
Als ik het goed gelezen hebt, is uw probleem opgelost op uw Desktop maar nog niet op uw Laptop. Dat is zeer vreemd. Het brandmenu moet het gewoon doen. Dit is niet afhankelijk van wel of geen DVD brander. Want u kunt altijd een ISO bestand branden, door de brander op Image recorder te zetten, Dit ISO bestand kunt u dan afspelen in bv. VLC mediaplayer.
.....Bij de laptop daar blijft het probleem zich voordoen........
Ik heb uw diskmenu probleem niet kunnen reproduceren op een Laptop. Wat is de configuratie van uw Laptop? Het kan zijn dat u niet de laatste brandroutine op uw Laptop hebt staan. Zie eens deze link: Brandroutine (magix.info)
Filmpje gemaakt van DVD menu op Desktop met eerste gedeelte waar alleen op de computer Magix Pro X14 staat, en het tweede gedeelte (wat niet scherp begint) met Magix Pro X 14 en Magix Video de luxe Premium staat.
Ik heb u filmpje bekeken. Wat mij als eerst opvalt is, dat u niet dubbelklikt op het gewenste sjabloon. Dubbelklik eens op een disksjabloon die u wenst te gebruiken.
Oké, het was maar een opmerking van mijn kant uit. Ik trek uw programma kennis zeker niet in twijfel. Maar het had wel de oplossing kunnen zijn. Rest mij nu nog u door te verwijzen naar Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor.