Boek/Cursus/

andy-mollinger schreef op 09.06.2017 om 10:53 uur

Hallo mede-designers!

Zijn er boeken en/of cursussen in omloop in Nederland over Webdesigner 10/11/12. Als iemand het officiële Magix boek aan me kwijt wil hou ik me warm aanbevolen. Alleen weet ik niet of het voor de laatste twee versies (11 en 12 Premium) geschikt is. Laat snel wat van je horen, evt. via mail: andy.mollinger@live.nl

Veel inspiratie gewenst en tot een volgend bericht!

Reacties

mi-bo schreef op 09.06.2017 om 11:36 uur

Hallo Andy,

er is een leerboek MAGIX Webdesigner uitgaven 2, te koop bij Bol.com.

vandaag bestellen morgen in huis zonder porto kosten

gr

Michael

andy-mollinger schreef op 09.06.2017 om 14:53 uur

Hoi Michael.... Dank voor je reactie! Daar had ik al gekeken, maar ik krijg de melding dat het niet meer verkrijgbaar is. Ik kan dan mijn mailadres opgeven voor een seintje als het weer beschikbaar is. Ik had ook begrepen dat de gebruikte versies op Ebay verkrijgbaar zijn al vanaf €10,00..... Om die reden wilde ik graag weten waar anders het te koop is..... maar ik had bol.com niet vemeld..... mijn fout :(

andy-mollinger schreef op 09.06.2017 om 14:59 uur

Trouwens, als hun software te downloaden is, waarom dan niet een handboek in PDF formaat. Makkelijker te onderhouden en te distribueren lijkt me. Dat kost slechts een fractie van de prijs die het Magix Webdesigner boek moet kosten. En bij verder ontwikkeling van de software zijn nieuwe hoofdstukken makkelijk toe te voegen. Maar goed, wie ben ik.... Ze zouden alleen maar meer items verkopen :) Wie wil dat nou ook al...

mi-bo schreef op 09.06.2017 om 15:29 uur

Hallo Dany,

het download boek is als PDF files te downloaden

De koop versie leerboek is gewoon bij MAGIX online te bestellen, volgens mij bij Bol.com ook

het leerboek is een exemplaar dat gratis wordt verstrekt na volgen van een cursus "MAGIX Webdesigner "

maar ook los te koop.

en een boek naast de Pc is handiger dan een pagina op de Pc, dan moet elke keer van pagina worden verandert mits men 2 monitoren heeft.

gr

Michael