Bij video deluxe 2022 heb ik graag de nieuwe clip in het midden

herman-dewaele schreef op 01.06.2022 om 11:33 uur

Bij video deluxe 2022 heb ik graag de nieuwe clip in het midden van de werkzone. Dit lukt niet meer als er reeds meerdere clips (zo'n 15 min) ingevoerd zijn. De nieuwe clips komen dan uiterst rechts in de tijdlijn. Ik vind niet hoe ik ze in het midden kan schuiven (laten terecht komen) Graag hulp.

NB. ik ben aangenaam verrast met de prestaties van VDL2022.

Reacties

mi-bo schreef op 01.06.2022 om 12:06 uur

@herman-dewaele

Beste Herman,

zet de afspeelmarker( rode lange lijn) op de plaats waar de nieuwe clip moet komen, maak een kleine opening, dan zal de clip er onder worden gezet en kan het door op het spoor waar het moet komen iets naar rechts te schuiven het er tussen gezet worden

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

 

Bol schreef op 01.06.2022 om 12:42 uur

@herman-dewaele

Hallo Herman,

....Bij video deluxe 2022 heb ik graag de nieuwe clip in het midden van de werkzone. Dit lukt niet meer als er reeds meerdere clips (zo'n 15 min) ingevoerd zijn...

Dit doet u zo:

  • zet de muismodus op alle sporen (sneltoets "7")
  • ga naar plaats waar u iets wilt invoegen
  • nu kunt u alles naar achter opgeschoven, zodat u iets kan invoegen.
  • na het invoegen kunt dan weer op de zelfde manier aansluiten

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u aangenaam verrast bent met de prestaties van VDL2022.

Succes,

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

aanvulling op: 01-06-2022 om 13:42uur

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2022, 13:43, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

herman-dewaele schreef op 02.06.2022 om 09:55 uur

Beste Rob

Verkeerd begrepen. Ik kan een clip in het midden van een project invoegen. Wat ik bedoel is...Ik klik op een clip om aan het einde van mijn project in te voegen en dat gebeurd ook maar die clip staat dan helemaal rechts in de tijdlijn en ik wil die meer in het midden met nog lege plaats rechts.

Dit kan perfect in het begin maar na +/- 15 min projectlengte kan dit niet meer of ik weet niet hoe. Bedankt voor je spoedig antwoord? Je bent een perfecte moderator.

Herman

mi-bo schreef op 02.06.2022 om 10:04 uur

@herman-dewaele

Beste Herman.

U kunt toch vanuit Verkenner een clip slepen naar de tijdlijn, waar de afspeelcurser staat, of is dit niet de bedoeling.(U heeft beeldlijnen genoeg)

misschien heeft U hier iets aan, gezien de film al een lengte heeft van ong 15 minuten

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

2x Wijziging aangebracht i.v.m met meer info