Reacties

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 15:36 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter..

misschien heeft U iets aan deze mededeling

https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid--1258726/

En hier nog een geschreven Tutorial door MAGIX support

https://www.magix.info/nl/support/artikel/ik-kan-geen-mov-bestanden-in-de-software-importeren--64/

Converteren naar handbrake.fr is ook een oplossing

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

 

2x Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Peter-Brouwers schreef op 23.08.2021 om 16:13 uur

Peter-Brouwers schreef op 23.08.2021 om 16:14 uur

hallo Michael. Kun jij mij zeggen welk vinkje ik moet weghalen bij "hardwareversnelling"want ik heb een ander scherm zoals je bovenstaand ziet

 

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 16:26 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter.

In MVPX13 is deze optie niet meer wel in versie MVPX12 , nergens gelezen in Uw oproep welke versie van MVPX U gebruikte, vandaar verschillende mogelijkheden in één keer.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Peter-Brouwers schreef op 23.08.2021 om 16:31 uur

dankjewel Michael

 

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 16:36 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter..

waar komen de MOV bestanden vandaan,misschien toch wel een belangrijke vraag,om een goed antwoord te mogen krijgen.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 23.08.2021 om 16:42 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Zet u eens bij de hardware-versnelling de import, Verwerking en Export eens op Microsoft WARP device en probeer het dan nog eens.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.08.2021 om 16:51 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Ik zie dat u een NVIDA GeForce GT 740 uit 2014 in u PC / Laptop hebt zitten. Kunt u aangeven wat voor Processor uw PC / Laptop hebt?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2021, 16:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter-Brouwers schreef op 23.08.2021 om 16:58 uur

hoi Rob,, Sorry maar dat maakt geen verschil.

De beelden komen van een BlackMagic. Misschien zegt dat jou iets.

Peter-Brouwers schreef op 23.08.2021 om 17:00 uur

Zegt dit misschien iets?

Bol schreef op 23.08.2021 om 17:58 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Uw Intel i5-6600k wordt niet meer ondersteund door Intel. zie: i5-6600k. Ik zie wel dat deze processor een geïntrigeerde Intel® HD Graphics 530 videokaart hebt. U zou deze kunnen activeren via het moederbord (zie de moederbordhandleiding hoe u dat moet / kunt doen)

Dit zijn mijn gegevens

U zou dan de hardware-versnelling bij Import en/of Export op Intel® HD Graphics 530 kunnen zetten. Wat betreft BlackMagic MOV-bestanden, zegt mij wel iets, maar onvoldoende om u nu daar een antwoord op te geven. Ik kom hier later op terug.

Succes, Rob

PS. Als wij het over BlackMagic hebben, hebben wij het dan over DaVincie Resolve of over Black­magic Design Pocket Cinema Camera 4K?

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2021, 18:12, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.08.2021 om 18:32 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Hier ben ik weer. Volgens mij worden u bestanden als Apple ProRes 422 (MOV) opgenomen. Magix Videoprogramma's ondersteunen deze volgens mij nog steeds niet.

Zie ook eens: [Apple Quicktime - support en veiligheid]

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter-Brouwers schreef op 23.08.2021 om 18:57 uur

hallo Rob,
Dat heb jij goed gezien. Die beelden zijn inderdaad eerst bewerkt op een Apple.

 

mi-bo schreef op 23.08.2021 om 19:53 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter.

Gezien het project al bewerkt is met Apple volgens Uw schrijven,was mijn voorstel om 15.36 uur om te converteren met Handbrake.fr geen slechte voorstel.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 23.08.2021 om 20:19 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Het maak mij niet uit wie op het forum het juiste antwoord geeft. Mijn intentie is om forumleden antwoorden te geven waar ze ook wat aan kunnen hebben. Ere wie ere toekomt.

Fijne avond, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-