In MVPX13 is deze optie niet meer wel in versie MVPX12 , nergens gelezen in Uw oproep welke versie van MVPX U gebruikte, vandaar verschillende mogelijkheden in één keer.
Uw Intel i5-6600k wordt niet meer ondersteund door Intel. zie: i5-6600k. Ik zie wel dat deze processor een geïntrigeerde Intel® HD Graphics 530 videokaart hebt. U zou deze kunnen activeren via het moederbord (zie de moederbordhandleiding hoe u dat moet / kunt doen)
Dit zijn mijn gegevens
U zou dan de hardware-versnelling bij Import en/of Export op Intel® HD Graphics 530 kunnen zetten. Wat betreft BlackMagic MOV-bestanden, zegt mij wel iets, maar onvoldoende om u nu daar een antwoord op te geven. Ik kom hier later op terug.
Succes, Rob
PS. Als wij het over BlackMagic hebben, hebben wij het dan over DaVincie Resolve of over Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 4K?
Hier ben ik weer. Volgens mij worden u bestanden als Apple ProRes 422 (MOV) opgenomen. Magix Videoprogramma's ondersteunen deze volgens mij nog steeds niet.
Gezien het project al bewerkt is met Apple volgens Uw schrijven,was mijn voorstel om 15.36 uur om te converteren met Handbrake.fr geen slechte voorstel.
Het maak mij niet uit wie op het forum het juiste antwoord geeft. Mijn intentie is om forumleden antwoorden te geven waar ze ook wat aan kunnen hebben. Ere wie ere toekomt.