Bij het importeren van een Videoband wordt er geen data in "My Record\Opname-0001" geschreven

h.tenrouwelaar schreef op 04.03.2014 om 20:12 uur

Ik heb, na de installatie van Magix Video saver versie 7 op Windows 7, vijf videobanden van mijn videorecorder ingelezen zonder problemen. Vandaag start ik het programma opnieuw maar nu wordt er geen data meer naar disk op de Laptop geschreven, de file Opname-0001 heeft een lengte van "0". De directory structuur voor het project wordt wel aangemaakt. Ik heb wel beeld en geluid en de timer loopt.

Ik heb Magix Video saver versie 7 verwijderd, Windows 7 opnieuw gestart en daarna Magix Video saver versie 7 weer geinstalleerd. Dit lost het probleem niet op.

Is er iets kapot?

met vriendelijke groet,  Hein ten Rouwelaar.

 

Ik heb nu bij "Instellingen" op "Programma-instellingen terug zetten op standaard waarden" geklikt.

En ver......  het werkt weer normaal. Maar hoe kan het dat na het opnieuw installeren van de software alles niet op standaard waarden stond??? En ook hoe zijn die standaard waarden zo in de war geraakt???

Nou voorlopig kan ik weer verder.

groet,   Hein.

Reacties

mi-bo schreef op 05.03.2014 om 11:13 uur

Beste Hein.
heel fijn dat U zelf het probleem heeft opgelost, en dank voor het mailen, wat U heeft gedaan, zo kunnen andere Forum bezoekers dit na lezen en het ook doen.
succes met het mooie MAGIX product.