Bij exporteren is de film na het einde wel 40 minuten zwart.

Klompenmaker schreef op 22.12.2024 om 16:24 uur

Er staat niets meer op de sporen dus ik verwacht dat mijn film in dit geval na 20 minuten stopt. Maar bij het exporteren duurt de film ruim een uur, waarvan dus 40 minuten na het einde zwart beeld. Ik heb alle sporen gecheckt of er niet een verloren muziek- of videobestand ergens stond. Maar dat is niet het geval. Hoe kan ik aangeven dat de film echt na 20 minuten moet stoppen?

Reacties

Bol schreef op 23.12.2024 om 16:22 uur

@Klompenmaker

Hallo Klompenmaker,

.....Er staat niets meer op de sporen dus ik verwacht dat mijn film in dit geval na 20 minuten stopt. Maar bij het exporteren duurt de film ruim een uur, waarvan dus 40 minuten na het einde zwart beeld.....

Waarom er bij u na 20 minuten nog eens 40 minuten zwartbeeld wordt mee geëxporteerd, tast ik ook in duister. De enige verklaring hiervoor is dat er op een willekeurig spoor toch nog iets staat!

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.12.2024, 16:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klompenmaker schreef op 23.12.2024 om 19:36 uur

Ik kan dus geen markering aanbrengen waar de film moet stoppen?

Bol schreef op 23.12.2024 om 22:59 uur

@Klompenmaker

Hallo Klompenmaker,

Als het goed is zet Video Deluxe zelf een eindmarkering aan.

U kunt zelf met een blauwe lijn boven spoor 1 aangegeven wat u wilt gaan exporteren.

Bij het exporteren moet u wel een vinkje zetten bij: Alleen het gemarkeerde gedeelte exporteren

Zie filmpje.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klompenmaker schreef op 24.12.2024 om 14:31 uur

Mooi, weet ik ook direct waar die blauwe balk voor is.

Bol schreef op 26.12.2024 om 16:33 uur

@Klompenmaker

Hallo Klompenmaker,

Het doet mij deugd op te lezen, dat uw probleem is opgelost en dat u hierdoor ook te weten bent gekomen waarvoor blauwe balk boven de spoor 1 dient. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Fijne feestdagen,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-