Reacties

mi-bo schreef op 09.01.2022 om 14:42 uur

@Flits-zo1ker

Beste Frirs.

Misschien een optie.

bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19 (omikron, flurona)vrij 2022

M.vr.gr

 

Michael

Bol schreef op 09.01.2022 om 15:22 uur

Hallo @Flits-zo1ker,

Als het bovenstaand antwoord niet het gewenste resultaat oplevert, doe dan eens het volgende. Klik op het tabblad Fx (Effecten) en klik op scannen.

Het aantal Plug-ins kan voor iedere Magix gebruiker verschillend zijn.

Met vriendelijke groet, Rob

Diverse keren aangepast i.v.m. correctie en een de juist afbeelding

 

Laatst gewijzigd door Bol op 09.01.2022, 15:30, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flits-zo1ker schreef op 10.01.2022 om 13:59 uur

Dank voor jullie advies beide gedaan maar geen oplossing als ik op een plug-in toets krijg ik de volgende melding:

De volgende video effectplug-in kon niet worden geladen

C:\program files\MAGIX\ Photostory Deluxe\2021\Image Processing Plugin\OFX\Cookie Cutter.VSX

Mogelijkerwijs zijn er geen video-effectplug-ins geïnstalleerd of het betreft een incompatible versie

Als ik op mijn C schijf kijk staat het er wel. Deze Photostory is een gekocht download versie en de plug-ins hebben het ook altijd gedaan.

Ik vermoed dat het komt doordat ik een nieuwe harde schijf in mijn pc heb laten zetten door de zaak waar ik mijn pc heb gekocht. Van mijn oude harde schijf zijn de bestanden overgezet, zou daar iets mis zijn gegaan en is het misschien beter om het programma opnieuw te downloaden.

Verder ben ik een leek op dat gebied gaarne jullie advies

mi-bo schreef op 10.01.2022 om 15:13 uur

@Flits-zo1ker

Beste Fritz,

Nu is het iets duidelijker, de bestanden zijn overgezet, maar daarna moeten de programma's weer opnieuw worden geinstalleerd

Ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

en vandaar uit Uw MAGIX programma's opnieuw installeren, registreren en online activeren met P3 serienummer ,dan gaat het zeker goed komen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 10.01.2022 om 15:22 uur

Hallo @Flits-zo1ker

Het zou best eens kunnen, doordat er een nieuwe schijf in de PC is gezet. Zeker weten doe ik dat niet. Voordat u opnieuw gaat installeren zou u nog het volgende kunnen doen.

Verwijder eens het Photostory.ini. Als u deze verwijdert, dan wordt ook de programma-instellingen op de standaardwaarde teruggezet, incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten wordt dit INI-bestand automatisch weer aangemaakt.

Als het bovenstaande niet het gewenste resultaat oplevert, dan kunt altijd nog overwegen om Photostory 2021 te her-installeren. Wel moet er rekening mee houden, dat u dan de basisversie installeert.

Lees: https://www.magix.com/nl/support/updateservice/

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-photostory-deluxe--670/

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.01.2022, 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-