We hoopten met videodeluxe 17 premium eindelijk het programma in huis te halen wat met onze totale bestanden kon omgaan. Dus zowel geluid als video... Helaas... ik moet het geluid nog steeds converteren om geen brom in de overgang te krijgen.
Dus ik aan het converteren naar wav. Na ongeveer 6 bestanden ging het programma in de stress en moest ik afsluiten. Oke, kan gebeuren en dus opnieuw opgestart. En ja hoor, na wederom ongeveer 6 bestanden en daarna weer probleem. Oke, dan het geluid maar converteren in videodeluxe 16. Dat gaat tenminste wel goed.
Projecten ook maar in 16 gemaakt, want na zulke simpele bewerkingen al storingen te hebben, ben ik ondertussen wel het vertrouwen een beetje kwijt in 17.
Toch maar een project in vdl 17 binnen gehaald en begonnen met knippen. Oeps, ik haal per ongeluk het verkeerde stuk film weg en dus even ongedaan maken... En toen begon het!
Wegens zwaarwegend probleem moet het programma worden afgesloten. Oke, ik zal wel iets fout hebben gedaan. Project kon helaas niet meer hersteld worden, dus ik moest opnieuw beginnen. Balen, maar had ik maar beter op moeten letten... dacht ik. Nee dus, zo gauw je een bewerking ongedaan maakt, schiet het programma meteen in de stress, zwaarwegend probleem geconstateerd en je moet afsluiten.
We hebben de laatste update ook binnen gehaald, maar helaas, het blijft een probleem. Ik heb het gevoel dat ik met de aankoop van vdl 17 een behoorlijke kat in de zak heb gekocht...
Gaat dit nog verbeterd worden aan het programma? Het lijkt wel of jullie het helemaal niet getest hebben!