Beveiligde pagina voor leden

Jose52 schreef op 22.05.2020 om 22:31 uur

Goedenavond, ik heb een vraag over het programma Magix Webdesigner Premium.

ik heb voor onze jeu de boule vereniging de website gemaakt en in beheer. Nu vraag ik me af of het mogelijk is een pagina te hebben op de website waar iemand alleen met een wachtwoord in kan komen. Voorheen kregen de leden jaarlijks de ledenlijst met adressen en telefoonnummers. Nu mag dat niet meer vanwege de AVG regels.
Ik wil dus graag de ledenlijst online zetten, maar dat hij dan niet voor iedereen zichtbaar is.
ik ben benieuwd of dit mogelijk is.

met vriendelijke groet, José

Reacties

mi-bo schreef op 22.05.2020 om 23:32 uur

@Jose52

Beste Jose,

dit is mogelijk,

kijk naar de compilatie,

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487879/

met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

Jose52 schreef op 23.05.2020 om 19:58 uur

Beste Michael, bedankt voor je antwoord.

Helaas gaat dit niet lukken bij mij. Ik heb webdesigner 9 premium. Is er in dit programma ook nog een mogelijkheid?

Met vriendelijke groet, José

mi-bo schreef op 23.05.2020 om 20:33 uur

@Jose52

Beste José.

Ik heb dit voor U gevonden, het is het proberen waard.

http://magazine.magix.com/nl/werken-met-webdesigner-paginas-beveiligen/

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Jose52 schreef op 23.05.2020 om 21:56 uur

Beste Michael als je dat zo leest dan zou het misschien moeten lukken. Ik ben het gelijk gaan proberen, maar ik mis de widget die je moet openen. Als ik op andere widgets klik, zie ik niet datgene wat in de uitleg beschreven wordt. Dit zijn alle widgets die je dan ziet staan bij Andere widgets .

Ik heb ook al die andere nagelopen maar kan niet ineens iets vinden dat er op lijkt.

Ik probeerde ook die link die bij de uitleg staat, maar die pagina is onvindbaar.

Met vriendelijke groet, José

mi-bo schreef op 23.05.2020 om 22:16 uur

@Jose52

Beste José.

Als het niet te vinden is zal het vermoedelijk wel niet meer bestaan, dit gebeurd wel meer met Widgets.

Een Forum Lid "Ingrid - Alain" gebruiken dit voor hun leden

Hoe het werkt moet ik U schuldig blijven, maar het werkt wel ( alles is in het Nederlands, )

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jose52 schreef op 23.05.2020 om 23:06 uur

Beste Michael

Ik heb geen idee wat dat dan is wat je stuurde.

Ik zal het er eens met de andere bestuursleden over hebben. Of we dit als vereniging echt nodig hebben met zo'n beveiligde pagina of dat we het anders kunnen oplossen. Stel dat we dit toch willen gaan gebruiken, welk programma van Magix raadt je dan aan zodat ik voorlopig weer uit de voeten kan met de websites van twee verenigingen.

Heb ik ook nog een vraag als ik eventueel besluit een nieuw programma te kopen. Werkt dit allemaal nog zoals webdesigner 9 premium en kan je dan bijv de websites die ik heb dan zo overzetten naar de nieuwe, of moet je alles weer opnieuw maken en uitzoeken.

In ieder geval bedankt voor je hulp

Met vriendelijke groet, José

mi-bo schreef op 24.05.2020 om 00:56 uur

@Jose52​​​​​​

Beste José.

De link is Powered by Bravened. (Hier heeft elk lid een eigen wachtwoord zoals ik het heb begrepen )

Als U MAGIX Webdesigner 17 Premium wilt gaan gebruiken is het mogelijk zoals in de compilatie is te zien (de gehele webpagina met een wachtwoord niet voor elk lid apart).

Bij een vernieuwd pakket zullen aanpassingen moeten worden gedaan en zal na aankoop van het nieuwe pakket elk jaar gebruik moeten worden gemaakt van upgrade ( 365 dagen service) dat heeft U nu niet.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

 

 

Jose52 schreef op 24.05.2020 om 10:43 uur

Goedemorgen Michael

ik zag dat het programma €99,— kost. Maar moet je dan ieder jaar een upgrade van rond de vijftig euro doen? Dat is nogal kostbaar.

Alvorens ik dit besluit zou ik graag willen weten of je bijv de tekst en foto’s e.d. makkelijk over kan zetten naar dat nieuwe programma. Ik heb n.m. Ook nog een website van mijzelf www.stalletjeslangsdeweg.nl met meer als 20 pagina’s. Als ik dat allemaal over moet gaan type, dan ben ik nog wel een poosje zoet. Maar misschien weet jij daar ook een oplossing voor. In het verleden had ik n.m. ook een nieuwer programma gekocht en ze hadden gegarandeerd dat het thema Passie er ook in zat, wat ik gebruik. Maar dat was niet het geval. Ik kon het toen annuleren. Maar nu zou ik tegen het zelfde probleem aanlopen, tenzij ze dat thema weer toegevoegd hebben, maar dat weet jij zeker ook niet.

Die twee van de verenigingen zijn wel te doen om opnieuw te maken, maar die met thema Passie eigenlijk niet.

Nog een fijne dag verder,
met vriendelijke groet, José

mi-bo schreef op 24.05.2020 om 13:17 uur

@Jose52

Beste José.

Daar Uw vragen te persoonlijk werden heb ik U antwoord geven via Uw eigen @gmail adres

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 24.05.2020 om 13:27 uur

Hallo José,

Persoonlijk, zie ik niet dat u vragen van persoonlijke aard zijn geworden. Het zou voor andere forumleden (Web gebruikers) goed kunnen zijn om e.a. toch op dit forum blijven te beantwoorden.

Groet,

Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jose52 schreef op 24.05.2020 om 14:06 uur

Beste Rob en Michael, bedankt voor jullie reacties. Ik ga met bestuursleden van de vereniging eerst overleggen of ik een nieuw programma ga kopen of dat we het zo laten. Als ik een nieuwe koop zal ik ongetwijfeld weer vragen hebben.

Met vriendelijke groet José