Reacties

Bol schreef op 06.03.2023 om 22:49 uur

@berts

Hallo Berts,

Zelf heb ik geen affiniteit met het bouwen van Websites. Zie dit antwoord van Magix Support: Hoe kan ik delen van mijn website met een wachtwoord beveiligen?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jos-Snijder schreef op 15.04.2023 om 23:37 uur

Ben even het antwoord aan het bekijken wat hierboven vermeld wordt maar hetgeen via Magix

Support aangedragen wordt zijn niet actueel.
De verwijzing in die duitstalige video bestaat niet, en de andere twee mogelijkheden kloppen ook niet.
Hopelijk zijn er nog andere, Nederlandse, verwijzingen die aangedragen kunnen worden

 

Bol schreef op 16.04.2023 om 09:56 uur

@Jos-Snijder

Hallo Jos,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Helaas heb ik ook moet constateren, dat de door mij gegeven link niet meer up-to-date is gehouden door Magix Support Duitsland. Mijn advies, stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en vraag aan hen of zij u een antwoord kan geven op hoe u één pagina kan beveiligen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.04.2023, 10:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-