Reacties

mi-bo schreef op 05.08.2016 om 10:03 uur

Hallo.

na het opnieuw installeren, ook geregistreerd, en via help online actualiseren, en via help gratis programma's geupload

gr

Michael

nathan.vanassche schreef op 05.08.2016 om 10:16 uur

bedankt voor de inlichting maar het levert niets op nergens een melding van hoe ik de blu-ray kan branden

mi-bo schreef op 05.08.2016 om 14:32 uur

Hallo, is het ik kan nu geen  Blue-ray meer branden of kan ik een Blue-ray branden.

Heeft u mijn eerste bericht al gedaan

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 06.08.2016 om 14:37 uur

Beste,

Uw vraag is zeer onduidelijk voor de mensen die uw vraag wilt beantwoorden.

Als u foto's op DVD 2013 opstart en dan een DVD of een Blu-ray wilt branden geeft het programma dan aan dat hij geen DVD- brander kan vinden.

Laat ons dat weten.

Groet,

Rob

nathan.vanassche schreef op 07.08.2016 om 09:41 uur

Beste,

sorry voor de onduidelijkheid,maar is inderdaad zo dat het programma nu mijn blu-ray brander niet meer vindt ,wat vroeger wel het geval was,hij vindt wel de gewone DVD-brander van de pc maar niet meer de apart aangesloten blu-ray brander.

bedankt alvast!

chris

Voormalige gebruiker schreef op 07.08.2016 om 13:39 uur

Hallo Cris,

Ik weet dat het mogelijk is dat de standaard brandroutine de Blu-Ray brander niet herkend. Wat zou kunnen proberen is om de beta brandroutine te downloaden en te installeren. Ga naar: https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-burnroutine-v1200240-beta

Succes,

Rob

nathan.vanassche schreef op 08.08.2016 om 10:18 uur

Beste Rob,

ik heb je raad opgevolgd,maar ik vermoed dat het een software matig probleem is,de brander werd uiteindelijk gevonden maar bij de aanmaak van het disc-image loopt het fout?ik geef de moed nu op en ga op zoek naar een nieuw programma anders dan Magix

bedankt in elk geval voor de genomen moeite om mij te willen helpen!!!!

grt Chris

mi-bo schreef op 08.08.2016 om 10:35 uur

Hallo Chris,

toen de Blu-Ray brander nog wel werkt  met welk Win systeem werd er gewerkt.

En is het alleen met een MAGIX product of wordt de Blu-Ray brander helemaal niet gevonden.

misschien een update van de Blu-Ray brander zoeken.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2016 om 11:34 uur

Hallo Chris,

Ik vermoed dat je van Windows 7 naar Windows 10 bent gegaan  en de Blu-ray brander via een USB poort is aangesloten. U geeft aan dan de bluray-brander nu wel wordt gevonden. Zelf brand ik mijn mijn filmproject eerst als een ISO bestand en daarna brand ik het ISO bestand, met een externe programma (anyburn) op een Blu-Ray schijf. Hierdoor bespaar ik Blu-Ray schijven uit, wanneer er iets mis is gegaan.

Hier kunt u  Anyburn freeware downloaden: http://www.anyburn.com/

U kunt ook bij 1. brander aangeven dat je een de image (ISO) recorder wilt gebruiken. 

Het voorbeeld komt uit VDL 2016 maar voor foto's op DVD 2013 zal dit ook aanwezig zijn.

Succes,

Rob

PS je zou ook deze brandroutine kunnen proberen https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-brandroutines

of ga naar de site van uw externe brander en kijk of er een firmware update is uitgbracht voor Windows 10.