Bestand opname leeg

Mriek schreef op 12.04.2015 om 13:05 uur

Ik gebruik het programma Red Uw Video's 8.

Ik wil graag filmpjes (VHS) digitaal maken. Ik zie het beeld van het filmpje in beeld, druk op opnemen en de opname start. 
Bij opname audio (heb inmiddels alle mogelijkheden voor audio-instellingen geprobeerd) komt er niks achter te staan in het beeld. En bij opname video blijft er 0 mb staan. 
Als ik de opname stop en op 'OK' druk, krijg ik in het beeld de melding dat het bestand leeg is.

 

Heeft iemand een idee hoe dit kan? En wat ik moet veranderen aan instellingen waardoor hij de opname wel opslaat? (Heb het trouwens al op meerdere computers/laptops geprobeerd)

Reacties

mi-bo schreef op 13.04.2015 om 14:53 uur

Een duidelijk antwoord  is, meld u aan bij magix.com, rechts bij man/ vrouw icoon inloggen en het verhaal voor leggen bij MAGIX support.

gr

Michael

Mriek schreef op 13.04.2015 om 16:05 uur

Bedankt! Ook dit geprobeerd. 
Daar staat dat ik het programma moet openen via 'Als administrator uitvoeren' en dan in het programma de instellingen terugzetten naar de standaardinstellingen. Dit alles gedaan, maar nog wordt de opname niet opgenomen... (Op 2 computers dezelfde stappen geprobeerd)
Verder kan ik geen contact opnemen met Support via de email, zoals wel op hun site vermeld staat.

vermeulen88 schreef op 29.04.2015 om 19:41 uur

IK heb een zelfde probleem, RUV versie 7 werkt niet meer met windows 8.1. kan wel op mijn scherm beeld en geluid zien. Opnameknop indrukken, maar op het moment dat je einde indrukt, wordt het bestand niet opgeslagen.

Kan ook geen contact krijgen met magix, niet per meil en ook niet pr telefoon.

Of ik moet een voucher kopen van 13 euro??? Oplichters zijn het en een waardeloos programma...