Bestaat er in Website Maker De Luxe een soort teller welke aangeeft hoeveel bezoekers er op de website on-line zijn?

aamely schreef op 10.10.2013 om 20:45 uur

Graag zou ik kunnen zien hoeveel bezoekers er online zijn op onze website. Dus zoek ik een soort teller zoals de bezoekersteller, doch dan wel een teller die in real time enkel het aantal bezoekers toont op het monent dat men on-line staat en dus niet een teller welke blijft optellen.

Hopelijk kan er iemand helpen

Groeten

Antoine

Reacties

mi-bo schreef op 11.10.2013 om 08:47 uur

Zover mijn kennis gaat niet ,
wel hoeveel er op de site zijn geweest,
maar een beetje experimenteren,
U leert dan veel beter het pakket kennen,
en met plezier  met Uw hobby bezig zijn

aamely schreef op 11.10.2013 om 21:19 uur

Beste mi-bo, ik heb Website Maker gekocht omdat het, volgens de veelbelovende productomschrijving, zo eenvoudig was om mee te werken. Daarbij had ik minstens gehoopt dat er een handleiing zou aanwezig zijn waar je echt iets uit kan halen. En evenzeer had ik gehoopt dat, wanneer je hier een vraag stelt, er ook een echt antwoord zou gegeven worden waar je iets kan uit leren en dat je werkelijk vooruit helpt.

Ik kocht dit programma dus niet om veel te experimenteren en om alles zelf te moeten zoeken. En wat ik doe, doe ik met veel plezier, tenzij ik ondervind dat iets waar ik geld heb aan uitgegeven mij geen voldoening schenkt wegens onduidelijkheid . En wanneer ik dan uitleg vraag over iets heb ik dan ook graag een duidelijk antwoord.

Je zegt eerst: "Zover mijn kennis gaat niet..." en kort daarna ga je insinueren dat het, mits "een beetje experimenteren" misschien toch zou kunnen. 

Indien je weet dat het kan, waarom geef je dan niet gewoon de uitleg hoe het moet. Dat kan toch binnen dezelfde moeite.

Grfoeten

Antoine

Laatst gewijzigd door aamely op 11.10.2013, 21:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Hallo, Ik ben Antoine

Het maken van een website was voor mij een nieuwe uitdaging. Ben er echt nog leek in en vandaar dat ik soms hulp zoek en vraag.

Ik gebruik Website Maker De Luxe.

mi-bo schreef op 13.10.2013 om 17:11 uur

In Uw opsomming heeft U volledig gelijk, ik weet dat in Webdesigner het wel mogelijk is, maar niet in Websitemaker, misschien komt het dat in Websitemaker U via de MAGIX Cloud werkt en in Webdesigner niet.
Als beantwoorde moet ik ook zelf uitzoeken, ( hobby) vandaar dat ik U schrijf volgens mijn kennis niet. maar als U het geregistreerde pakket opent kunt U toch het Websitemaker handboek openen, en door lezen
gr

aamely schreef op 13.10.2013 om 19:22 uur

Beste mi-bo

het handboek is zo beperkt op vlak van uitleg geven, dat ik er van overtuigd ben dat niemand daar iets aan heeft. Ik heb sterk de indruk dat er geen moeite gedaan is bij de opmaak van die handleiding.

Groeten

Antoine

Laatst gewijzigd door aamely op 13.10.2013, 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Hallo, Ik ben Antoine

Het maken van een website was voor mij een nieuwe uitdaging. Ben er echt nog leek in en vandaar dat ik soms hulp zoek en vraag.

Ik gebruik Website Maker De Luxe.

vwdj schreef op 22.10.2013 om 20:16 uur

In Websitemaker ga je naar Widgets, links onderin zie je bezoekersteller staan.

Zoek er een uit naar keuze en sleep naar je site.

Groet,

vwdj.

aamely schreef op 23.10.2013 om 07:57 uur

Beste vwdj

heel vriendelijk dat je de moeite doet om te antwoorden, maar ik vermoed dat je de vraag niet goed heb gelezen...

De bezoekerstellers waarover jij het hebt heb ik zelf ook in gebruik en ik heb daarom duidelijk in mijn vraag vermeld dat het niet dat soort teller is welke ik wil. En ik heb dan ook duidelijk omschreven wat ik wel wil: nl. een teller welke mij aangeeft hoeveel mensen online zijn op de website wanneer ik (of iemand anders) online kom. Dus echt een momentopname.

Groeten

Antoine

Laatst gewijzigd door aamely op 23.10.2013, 07:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Hallo, Ik ben Antoine

Het maken van een website was voor mij een nieuwe uitdaging. Ben er echt nog leek in en vandaar dat ik soms hulp zoek en vraag.

Ik gebruik Website Maker De Luxe.