Reacties

mi-bo schreef op 24.08.2015 om 15:42 uur

Beste is dit voor Magix websitemaker of Magix Webdesigner

gr

Michael

pauldriessentegelen schreef op 24.08.2015 om 15:46 uur

Bedankt voor deze reactie, maar is het wel of niet mogelijk?

mi-bo schreef op 24.08.2015 om 15:49 uur

Jammer voor geen antwoord op mijn vraag, beter Topic sluiten

gr

Michael

pauldriessentegelen schreef op 24.08.2015 om 16:23 uur

Hoezo sluiten?! Er bestaat naar mijn weten geen specifieke forum pagina voor vragen omtrent Magix webdesigner. Als dit wel het geval is, dan zou ik graag de link ontvangen.

Voormalige gebruiker schreef op 24.08.2015 om 17:57 uur

Hallo Paul,

Dit is een forum voor en door gebruikers. Mi-Bo weet zeer veel van websites programma van Magix. Hij stelt u een vraag en u geeft hierop geen antwoord. Wanneer u de vraag had beantwoord van Mi-Bo dan had hij u een antwoord kunnen geven. Ik vind u nogal een bot antwoord geeft. Ga u altijd zo met mensen om?

succes,

Rob

pauldriessentegelen schreef op 24.08.2015 om 22:18 uur

Mijn excuses - volgens mij is hier vanwege interpunctie, sprake van een miscommunicatie.

Omdat er in het antwoord achter Beste geen komma stond, vatte ik deze zin op als een doorverwijzing naar een forum pagina die ik niet kon vinden, en zag het antwoord als een opmerking dat ik in een verkeerde topic categorie mijn vraag had geplaatst.

Beste is dit voor Magix websitemaker of Magix Webdesigner

Maar nu begrijp ik de vraag - Mijn antwoord: Het is voor Magix Webdesigner.

Voormalige gebruiker schreef op 25.08.2015 om 09:50 uur

Mijn excuses - volgens mij is hier vanwege interpunctie, sprake van een miscommunicatie.

Omdat er in het antwoord achter Beste geen komma stond, vatte ik deze zin op als een doorverwijzing naar een forum pagina die ik niet kon vinden, en zag het antwoord als een opmerking dat ik in een verkeerde topic categorie mijn vraag had geplaatst.

Beste is dit voor Magix websitemaker of Magix Webdesigner

Maar nu begrijp ik de vraag - Mijn antwoord: Het is voor Magix Webdesigner.

Excuus aanvaart...Rob

mi-bo schreef op 25.08.2015 om 20:50 uur

Beste,
na contact te hebben gehad met Robvroe1.
het is mogelijk maar ligt eraan welk pakket u heeft .
Webdesigner is er vanaf versie 5 t/m 11.
Is het een classic versie( beperkte mogelijkheden) is of een Prem versie.
daarom lijkt het mij het beste dat U contact opneem met MAGIX, Supportteam via http://support.magix.net omschrijf wel met welke versie van Webdesigner U werkt en wat u precies wilt doen.
Gr
Michael

pauldriessentegelen schreef op 25.08.2015 om 20:58 uur

Beste Michael,

Het gaat om Webdesigner 11 Premium. Ik heb het programma nog niet gekocht, omdat ik eerst wil weten of die meertalige optie aanwezig is bij Magix.

De link biedt overigens geen uitkomst en telefonisch krijg ik overdag ook al niemand te pakken.

Is er geen emailadres waar ik gewoon naartoe kan mailen?

 

Vriendelijke groet,

Paul Driessen

mi-bo schreef op 26.08.2015 om 10:14 uur

Beste Paul.

 link werkt nu wel ( omschrijf was ook geactiveerd zag ik ) sorry voor het ongemak

gr

michael