Beperkte functionaliteit

Saskia-Michiels schreef op 09.08.2021 om 17:44 uur

Ik gebruik Video Deluxe MX Premium Editie Versie 11.0.5.0 (UDC1)
Sinds een aantal maanden heb ik een beperkte functionaliteit van mijn programma, en ondervind ik de meeste hinder doordat ik geen beeldscherm opname van een video die afspeelt kan maken. Het programma komt steeds zeggen dat de locatie waar ik het wil opslaan beveiligd is tegen schrijven, hoewel ik al verschillende plaatsen heb geprobeerd. Ik doe het steeds op dezelfde manier en in het verleden is dit steeds probleemloos gegaan.
Het gaat zelfs zo ver dat ik overwoog om gewoon een nieuw softwarepakket aan te schaffen! Maar misschien moet ik gewoon iets updaten?
Graag jullie advies hoe ik dit probleem kan oplossen.
Met vriendelijke groeten
Saskia

Reacties

mi-bo schreef op 09.08.2021 om 18:04 uur

@Saskia-Michiels

Beste Saskia.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Voor Uw MAGIX Video MX Premium Edition is geen update (als U dit wel zou doen,zal het programma vast lopen)en wordt niet meer ondersteund door MAGIX.

U zal met Windows 10 werken,een optie om er over na te denken om MVDL 2021 nieuw aan te kopen,en bent U van alle problemen af.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 10.08.2021 om 15:37 uur

@Saskia-Michiels

Hallo Saskia,

Even los van het feit, dat VDL MX Versie 11.0.5.0 uit 2012 al een oud Video Deluxe programma is. U kunt dit probleem ook ervaren / krijgen in de allernieuwste Video Deluxe versies.

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, kunt u bij Audio-stuurprogramma de Stereo-Mix niet meer activeren om een beeldscherm opname te maken. Deze is bij u waarschijnlijk uitgeschakeld.

Als dat zo is, dan moet u deze weer opnieuw inschakelen.

Hoe zie het filmpje.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Saskia-Michiels schreef op 10.08.2021 om 16:14 uur

Hallo Bol
Al mijn instellingen staan correct, zoals je aangeeft. Het werkt nog niet :-(.
Groetjes

Saskia

Bol schreef op 10.08.2021 om 16:38 uur

@Saskia-Michiels

Hallo Saskia,

VDL MX premium geïnstalleerd en bij mij werkte het wel. Alleen ik heb wel mijn beeldschermresolutie wel op 1920 x 1080 moeten instellen, Een hogere beeldschermresolutie kon VDL MX niet aan.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Saskia-Michiels schreef op 10.08.2021 om 16:56 uur

Staat op 1680 x 1050, dus dat is het niet...

Bol schreef op 10.08.2021 om 16:57 uur

@Saskia-Michiels

Hallo Saskia,

Hier een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord. De afbeeldingen spreken voor zichzelf.

Resolutie 2048x1152 (geen verbinding)

Resolutie 1920x1080 (opname)

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.08.2021 om 17:52 uur

@Saskia-Michiels

Beste Saskia.

U kunt ook een trial/test versie van MVDL 2021nemen, en kijken wat het resultaat is, werkt dit wel goed,( het is uiteraard een versie die beperkt is,) dan weet U dat het aan MAGIX video Deluxe MX Prem Editie ligt.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 10.08.2021 om 18:17 uur

@Saskia-Michiels

Hallo Saskia,

Natuurlijk kunt u de testversie Video Deluxe 2021 downloaden en installeren. Maar, zoals ik heb willen laten zien is, dat ik geen enkel probleem om met VDL MX een beeldschermopname te maken. Dus het zou bij u, als het eerder wel mogelijk was, nog steeds mogelijk moeten zijn.

De keuze is aan u.

Groet, Rob

PS. ik het vanavond een met uw resolutie nog een test doen.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 10.08.2021, 18:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.08.2021 om 19:06 uur

@Saskia-Michiels

Hallo Saskia,

Ik heb weer even snel Magix VDL MX voor u geïnstalleerd. Ook nu weer geen enkel probleem ondervonden. Hier mijn bevindingen.

Hierbij wil ik het laten, tenzij u nog vragen hebt.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-