Beperkt aantal collages

Astrid-Hamers schreef op 04.12.2021 om 13:39 uur

Magix Photostory Deluxe 2022 update versie 21.0.1.90

Laptop Acer Nitro AN517-51 Processor Intel Core(TM) 17-9750H CPU RAM geheugen 16,0 GB en Windows 10 Home

Na de 1e maal installeren was het programma extreem traag bij alle bewerkingen. Op aanraden van iemand heb ik het Magix Photostory Deluxe en Magix Photostory Deluxe (sjablonen en effecten) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en update van software uitgevoerd.

Het starten van een bestaand project (281 foto's) blijft vreselijk traag. Zeker als ik dit vergelijk met MAGIX_Fotos_op_CD_DVD_9_deluxe wat ik hiervoor had op onze vorige laptop. Gelukkig gaat het wel sneller als ik een bewerking uitvoer. Helaas ben ik wel veel collages kwijt, ten opzichte van de 1x installeren zonder software update. Er zijn nu nog maar 5 collages voor 1 object, 1 collage voor 2, 3 en 4 objecten en 2 collages voor 5 objecten beschikbaar. Om die reden nog 2x programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar blijf beperkt aantal collages houden.

Klopt dit of gaat er iets mis? Als er iets mis gaat hoe kan ik dat dan herstellen?

Klopt het dat een project zo traag laad dat je denkt dat het systeem is vastgelopen?

Reacties

mi-bo schreef op 04.12.2021 om 13:57 uur

@Astrid-Hamers

Beste Astrid.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U na het installeren van MFS2022,

Via hulp, gratis download geïnstalleerd, en Contentpakket(ten )activeren gedaan.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Astrid-Hamers schreef op 04.12.2021 om 14:51 uur

Hallo mi-bo,

Bedankt voor het advies. Dit heeft inderdaad geholpen.

mi-bo schreef op 04.12.2021 om 15:12 uur

@Astrid-Hamers

Beste Astrid.

Dank voor Uw Feedback.

Dit is een positief bericht, dat met geschreven advies, U verder kunt

Veel plezier met samenstellen van Uw Foto projecten met MFS2022.

SC6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael