Beëindiging 1 maandelijks abonnement

ehwvandenberge schreef op 03.03.2022 om 11:21 uur

Ik probeer op allerlei manier duidelijk te maken dat ik mijn software van 1 maand NIET wil verlengen. Er komen steeds meldingen dat mijn e mail” niet kan worden verzonden. Er is wel een formulier aangemaakt maar daarop heb ik nog geen antwoord.

nu sturen ze weer een nieuwe rekening, maar ik wil GEEN VERLENGING !!!

ben ten einde raad, en ga ook niet betalen…….

Reacties

mi-bo schreef op 03.03.2022 om 11:30 uur

@ehwvandenberge

Beste,

De juiste weg is infoservice@magix.net

zie algemene voorwaarden

"Abonnements- en beëindigingsvoorwaarden: Uw MAGIX Video deluxe Premium 365 staat, zodra uw betaling is binnengekomen en is geactiveerd, direct ter beschikking. Het tarief voor de minimumlooptijd kan worden ingesteld bij het afsluiten van het contract als eenmalige betaling. De minimumlooptijd begint met de datum van de bestelling. MAGIX Video deluxe Premium 365 wordt automatisch elke 12 maanden verlengd, totdat u het abonnement beëindigd. Mocht het verlengingstarief of de hierin opgenomen belastingen wijzigen, wordt u hierover tijdig van te voren geïnformeerd. Een beëindiging is tot 1 maand voor het einde van de looptijd mogelijk. Stuur ons hiertoe een e-mail onder vermelding van het klantennummer naar het volgende adres: infoservice@magix.net

 

Vriendelijke groet

Michael

ehwvandenberge schreef op 03.03.2022 om 12:49 uur

Bedankt voor het antwoord nu is het wel gelukt, maar ze beëindigen nu dus pas per 1-4 terwijl ik pogingen gedaan heb om per 1-3 op te zeggen. Slechte info mbt bereikbaarheid.

ook komen de antwoorden steeds van een ander e-mail adres……..

was niet van plan om maart te gaan betalen.

mi-bo schreef op 03.03.2022 om 14:51 uur

@ehwvandenberge

Beste,

Een reactie op eerder gegeven antwoord, dit was voor 1 maand voor een jaar abonnement.

Uw schrijven gaat wel over MVDL Classic of Plus versie,( dit geld niet voor de Premium versie ) dan moet het mogelijk zijn, opzegging 1 dag voor beëindigen van de lopende maand ( niet wetend of zaterdag en zondag er iets mee te maken heeft )

"Abonnements- en beëindigingsvoorwaarden: Uw MAGIX Video deluxe Plus 365 staat, zodra uw betaling is binnengekomen en is geactiveerd, direct ter beschikking. Het tarief voor de minimumlooptijd kan worden ingesteld bij het afsluiten van het contract als eenmalige betaling. De minimumlooptijd begint met de datum van de bestelling. MAGIX Video deluxe Plus 365 wordt automatisch elke maand verlengd, totdat je het abonnement beëindigd. Mocht het verlengingstarief of de hierin opgenomen belastingen wijzigen, wordt u hierover tijdig van te voren geïnformeerd. Een beëindiging is tot 1 dag voor het einde van de looptijd mogelijk. Stuur ons hiertoe een e-mail onder vermelding van het klantennummer naar het volgende adres: infoservice@magix.net "

heeft U dit wel zo gedaan

"Stuur ons hiertoe een e-mail onder vermelding van het klantennummer naar het volgende adres: infoservice@magix.net"

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info
 

Bol schreef op 03.03.2022 om 17:00 uur

Hallo @ehwvandenberge,

U hebt vandaag een mailtje gestuurd naar Magix (infoservice@magix.net) met het verzoek uw MAGIX Video Deluxe 365 abonnement (maandelijks) te beëindigen.

U hebt vandaag een automatisch bevestiging teruggekregen, dat uw abonnement per 01-04-2022 wordt beëindigd. Dit is geheel correct, omdat uw abonnement vandaag 03-03-2022 hebt opgezegd.

Wat u zou kunnen doen is, om alsnog een mailtje te sturen naar infoservice@magix.net en daarin uw probleem nog eens voor te leggen en dat u reeds meerdere mailtjes hebt gestuurd, maar steeds weer onbeantwoord terugkreeg.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2022, 18:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-