beeldobjecten (avatars) inladen in Travel maps

L-Boerma schreef op 15.11.2021 om 14:29 uur

Ik heb Video Deluxe Premium. Daar zit het programma Travel maps bij.

Nu wil ik een avatar gebruiken die via het Ultimate Travel Package te koop is.

Zodra je de avatar aanklikt om deze te kopen, kom je in een pop-up waarbij je naar Video Deluxe wordt door verwezen en moet openen.

In Video Deluxe kun je dan vervolgens de gewenste avatar ( deel-sjabloon van Ultimate Travel Package) kopen.

De betreffende sjabloon wordt gedownload en komt onder "Beeldobjecten" in het tabblad Sjabonen te staan.

Alle avatars zijn in het naast gelegen venster te zien.

.

Ik krijg met geen mogelijkheid deze avatars in Travel Maps. Daar blijven ze beschikbaar als "Te kopen" met het bekende slotje.

Ook bij het opstarten van Travel Maps kun je via "Traveller Package" , meer kaarten ze niet in laden.

Je ziet dan wel de map "Ultimate Travel Package", maar dan begin je weer van voren af aan en wordt je weer naar Video Deluxe gedirigeerd.

Hoe krijg ik de avatars in Travel Maps actief???

Wie heeft een tip of de het antwoord?

B.v.d. Lex

Reacties

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 15:09 uur

@L-Boerma

Beste Lex.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Er zijn pakketten te koop(oa Ultimatum Travel Package totaal pakket)via store.als dit is gekocht, kunt U het gebruiken.

Is dit gekocht, moet er eerst een reisplan worden gemaakt, als dit is gedaan,dan Pad en avatar aan klikken.

Klik bij avatar kiezen :Ultimate Traveler Package Dit begint met een bus, net er onder een schuifbalk, en daar staan de aangekochte Avatar, door er een aan te klikken ga naar driehoekje en wat U heeft geactiveerd wordt afgespeeld

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (1ste FM sinds 2008)

L-Boerma schreef op 15.11.2021 om 15:50 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor de snelle reactie.

Hetgeen je omschrijft heb ik al gedaan en gaat goed met de bestaande avatars.

Het probleem zit hem in de aangekochte avatars.

In Video Deluxe zijn alle aangekochte avatars zichtbaar en te gebruiken, alleen in de Travel Maps blijven ze op het slotje staan. Ook als ik de map Ultimate Traveler Package selecteer.

Het lijkt alsof er geen relatie of communicatie tussen beide programma's bestaat.

Opnieuw opstarten en nieuw project aanmaken helpt ook niet.

Maar als je in Travel Maps op het opslot zittende avatar klikt, om het te kopen wordt wel door gestuurd naar Video Deluxe en komen dus de aangekochte avatars daar terecht.

Maar goed, misschien is er een bug of zo.

Groet,

Lex

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 16:18 uur

@L-Boerma

Beste Lex..

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U een icoontje van MTM apart op de Pc staan, zo ja klik deze eens aan, dan zal het wel werken.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.11.2021 om 18:03 uur

@L-Boerma

Halo Lex,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Hoe krijg ik de Avatars in Travel Maps actief???....

Misschien kan dit voor u de oplossing zijn.

Ga eens naar:

  • hulp / Mijn store-inhoud wissen
  • hulp / mijn store-inhoud downloaden

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.11.2021 om 18:17 uur

@L-Boerma

Hallo Lex,

Ik heb zelf mijn bovenstaand antwoord uitgevoerd. Ik denk, dat u gelijk hebt, dat dit een BUG is. Bij mij blijft de avatar ook op slot zitten. zie afbeelding

U zou uw probleem voor kunnen leggen aan Mag Support. Hoe neem ik contact op met de technische Support

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

L-Boerma schreef op 15.11.2021 om 18:22 uur

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik zal de het probleem bij Support neerleggen.

Wordt vervolgd.

Groet, Lex

Bol schreef op 15.11.2021 om 18:47 uur

Succes👍👍👍

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

L-Boerma schreef op 16.11.2021 om 12:23 uur

Goedendag,

 

Ik heb inmiddels zeer snel een reactie van support mogen ontvangen.

Support:

"Om de avatars in MAGIX Travel Maps te kunnen gebruiken, moet u het Ultimate Travel Package aanschaffen. U kunt dit ook doen in de Video deluxe store.
De aankoop van de Deco-elementen (Vehicles) is hiervoor niet voldoende..  Voor zover ik kan zien, heb je dit gekocht. Het is helaas misleidend.  Wij kunnen deze aankoop misschien annuleren en terugbetalen als u het Ultimate Travel Package koopt."

Een vreemde gang van zaken en teleurstellend antwoord.

Lex

mi-bo schreef op 16.11.2021 om 12:56 uur

@L-Boerma

Beste Lex.

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Jammer(dat bent U uiteraard niet verplicht)dat U niet heeft gereageerd op mijn vraag 15.11.2021 om 16.18 uur.

Ja ,de reactie die U schrijf kan nieuw beleid (belijd) van MAGIX zijn.(maar wel heel vreemd deze reactie dit ben ik als Moderator niet gewend van MAGIX))

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (1ste Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Bol schreef op 16.11.2021 om 13:24 uur

@L-Boerma

Hallo Lex,

Persoonlijk vind ik het antwoord van Magix Support zeer onbevredigend, daarom heb ik ook maar eens een mailtje gestuurd naar Magix Support. Ik hou u op de hoogte.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

L-Boerma schreef op 16.11.2021 om 14:15 uur

Hallo Micheal,

Sorry dat ik niet reageerde op je vraag van 15.11.2021, ik had door andere berichten deze vergeten te beantwoorden.

Ik heb alleen een snelkoppeling op het bureaublad van MTM en bij de Apps staat MTM apart aangegeven.

Groet,

Lex

L-Boerma schreef op 16.11.2021 om 14:16 uur

Heren,

Bedankt voor jullie inspanningen.

Lex

L-Boerma schreef op 16.11.2021 om 14:59 uur

Der Support hat inzwischen eine weitere Nachricht gesendet.

Sehr geehrter Bewerber,

vielen Dank für Ihre Antwort.
Wir haben Ihre Bestellung 20211115002532027IAP storniert und der bezahlte Betrag wird Ihrem Konto gutgeschrieben.
Mit besten Empfehlungen

MAGIX Software GmbH 

Borsigstr. 24
32312 Lübbecke
DEUTSCHLAND

Die Deko-Elemente wurden inzwischen von Magix entfernt.

Ich kann sie in VDL nicht mehr finden und auch das erneute Laden bestellter Downloads führt zu keinem Ergebnis. Für sie ist es jetzt also "fixiert".

(Sie sind aber weiterhin als Element zum Bestellen für 3,99 € im Shop erhältlich)

Unglücklich. Sie müssen also das gesamte Paket kaufen, wenn Sie 1 Element verwenden möchten.

Vielen Dank für Ihren Beitrag und Ihre Mühe.

Gruß,

Lex